Problema "curiós" amb router ADSL

#1
Hola gent, us comento un problema curiós que tinc des de dimarts (que hi va haver tempesta, tingui relació o no). Comentar-vos que no he actualitzat ni modificat res de res tant al PC com al Router.

La qüestió és que el router es connecta bé, puc navegar i fer descàrregues grosses sense problemes a la màxima velocitat que dona la meva connexió i per el temps que vulgui. Tanmateix en quan jugo a un joc online (he provat amb el IL2 i el Black Shark), llisto les partides, connecto, trio avió i fins i tot m'enlairo i faig alguna volta, però en qüestió d'un minut aproximadament el router perd la connexió ADSL i em quedo tirat fins que no torna a reconnectar! :çboix: .

Això passa sistemàticament :çno:

Per ara he provat per si era el TrackIr i no ho és, he passat antivirus sense resultat aparent... el que provaré aquest migdia és:
Reiniciar el router (increiblement no m'havia passat encara pel cap!) ç:x
Configurar un router "extra" que tinc i verificar que no sigui el router espatllat.
... alguna idea més?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Per la meva experiència poden ser dues coses. Un, que no sigui teu si no de la operadora de telefonia, que tingui cap problema a la zona o que no et doni el servei correctament.
O lo pitjor, que el router s'hagi cascat, en aquest cas dubto que hagués solució.