Problema amb Notebook

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Hola companys, tinc un petit mal de cap desde fa temps amb un notebook.

Es tracta d'un Asus Eee PC R101, amb W7 Starter preinstal·lat i amb una partició oculta per a recuperació del sistema clicant F9 al arrancar el notebook, bé fins aquí el que seria normal i sortidet de fàbrica.

Un servidor es desde fa molt de temps un aficionat a destrossar ordinadors fent proves i jugant amb ells, particionant els disc durs, instal·lant altres SO entre d'altres cosses.

I ja tenim els dos ingredients: Notebbok i un servidor = desastre.

Vaig reparticionar els disc dur i vaig formatejar-lo, eliminant la partició de recuperació del W7, ja que no tenia intenció de tornar-lo a fer servir més (el W7 Starter no val per a res) i deixant tot el disc dur en una partició, vaig aconseguir instal·lar una versió d'Ubuntu, la 10.04, tot anava molt bé, fins que el vaig haver d'actualitzar, em donava problemes i vaig decidir tornar a formatejar ja que la versió antiga de l'Ubuntu la tenia molt customitzada i es veu que no era gaire compatible amb la nova, van decidir canviar l'entorn de l'escriptori de Gnome 2 a Unity i a mi o em feia ni el pes ni ganes, que no m'agardava ni m'agrada.

Aquí comença el mal de cap, formatejo i ja no em deixa instal·lar res, al arrancar l'ordinador, premer ESC per seleccionar instal3lar desde el USB com havia fet sempre em surt un missatge d'error que diu "multiple active partitions" , he utilitzat el programa Gparted per veure les particions del disc dur i només tinc una partició activa, i a la Bios només apareix un disc dur.

Si algú sap que puc fer li agrairia.

Gràcies,

Buran
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
madelf said:
Tents tota la raó, en quan m'he adonat de la tonteria em volia fondre, i la veritat que porto molt de temps amb aquet tema, massa temps per la final que sigui una "xorrada" com un usb o un altre, si ja ho dic, sóc perillos amb els ordinadors, sempre probant cosses i destrossant-los, formatejant-los, etc.. aquest cop el notebook s'ha revenjat de mi .... però ara no sap la que li espera, ara que ja se quin és el seu punt feble, ... ç:x (començo a preocupar-me, parlo d'una forma extranya d'un pc .., millor callo ç;) )

Ens veiem.

Buran
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#7
Buran said:
madelf said:
Tents tota la raó, en quan m'he adonat de la tonteria em volia fondre, i la veritat que porto molt de temps amb aquet tema, massa temps per la final que sigui una "xorrada" com un usb o un altre, si ja ho dic, sóc perillos amb els ordinadors, sempre probant cosses i destrossant-los, formatejant-los, etc.. aquest cop el notebook s'ha revenjat de mi .... però ara no sap la que li espera, ara que ja se quin és el seu punt feble, ... ç:x (començo a preocupar-me, parlo d'una forma extranya d'un pc .., millor callo ç;) )

Ens veiem.

Buran
Visca la alquimia informàtica!! ç:D ç:D ç:D