Preset de Zombies? Que us semblaria...

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#1
Bones! Sóc en Copess, potser us sono d'altres propostes com "Tema lideradtge", "Suports reals" o "roleig dintre de les missions". Avui us presento... "Aprofitem el preset".

Si ara em presento aqui, tot "xulo" i us dic que vull un altre preset, potser em talleu els braços. I ho entenc, és complicat puc suposar. Però us proposo algo... El preset de zombis es podria passar a dira dir "Preset Sci-fi" on podriem posar-hi altres addons com el de Star Wars, Operation Trebutchet (Halo), Aliens vs Predator... vaja, un calaix de
sastre amb tot lo fantàstic. Per què? Per variar, perquè no seria molt difícil afegir-ho i asobre aprofitariem un preset ja existènt, es a dir, els costos d'implementació serien baixos.

Que us sembla?

 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#2
Personalment m'es igual, pero ja he dit varies vegades que aquest tipus de missions haurien de ser molt esporàdiques. Tot i que en alguns casos seguim aplicant coneixements i tàctiques, al meu veure es surten del marc del que podria ser simulació.

Ara, si s'han de començar a afegir addons pessats al repositori de Sci-Fi tal com has dit, llavors perque no afegir el CUP Vehicles o el US Military al normal?
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#3
Atunero said:
Personalment m'es igual, pero ja he dit varies vegades que aquest tipus de missions haurien de ser molt esporàdiques.
+1. L'esperit del grup és de milsim modern.

Atunero said:
perque no afegir el CUP Vehicles o el US Military al normal?
En català correcte: "Per què" (perquè junt nomès quan vols dir "because" en anglès). El US Military fa anys que no s'actualitza, però el CUP vehicles crec que podria ser interessant.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#4
Només és una proposta d'ampliar el repostori i, perquè no, tornar-lo sci-fi al complet, el Cup Vehicles potser no entra al tema proposat, però també seria interessant.

Tema de que el sci-fi ha de ser esporàdic, com últimament fem seria només els dimecres i de tant en tant, no sempre clar, crec que això ho hem complert força.

Crec que no abusem gaire de temes off-topic, però un dimecres al mes, per afegir varietat i algo menys "seriós" o no tant realista no estaria de més.

L'US military era molt bo, però si fa gaire que no s'actualitza...
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#5
SilverArrow said:
Atunero said:
Personalment m'es igual, pero ja he dit varies vegades que aquest tipus de missions haurien de ser molt esporàdiques.
+1. L'esperit del grup és de milsim modern.

Atunero said:
perque no afegir el CUP Vehicles o el US Military al normal?
En català correcte: "Per què" (perquè junt nomès quan vols dir "because" en anglès). El US Military fa anys que no s'actualitza, però el CUP vehicles crec que podria ser interessant.
Negatiu, en DeltaHawk el va actualitzar no fa gaire (aquest Novembre).

http://www.armaholic.com/page.php?id=30004

Jo voto positivament pero de la mateixa manera, crec que s'haurien d'incloure tambe CUP Vehicles i US Military,
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Us dono el meu punt de vista.

El repositori s'ha anat fent cada cop me´s complex en els últims temps. Vam començar amb un repositori, i ara tenim 5. Ara a més tenim un servidor dedicat amb varis presets. Tot això a nivell client no es gaire cosa potser, però a nivell intern de gestió és molta més feina.
A més, com han comentat, tot això no forma part de la simulació que busquem aquí, els zombis era només l'excepció que confirma la regla.
Si ara fiquem això, demà ficarem això altre, i acabarem amb un repositori enorme (ja que sci-fi es inacabable) i una incapacitat manifesta per gestionar-ho.

Jo entenc que us agradin mods aliens a la temàtica oficial, però aquí no ens dediquem a això.
Si voleu fer partides d'aquest tipus, sou lliures de fer-ho, sempre fora de dies oficials, però no inclourem més addons off-topic als repositoris ;)
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#7
Atunero said:
Negatiu, en DeltaHawk el va actualitzar no fa gaire (aquest Novembre).
Uhm, tens raó. S’hauria de provar si soluciona tots els errors passats. Però certament és un mod d’alta qualitat.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#8
Copess said:
Tema de que el sci-fi ha de ser esporàdic, com últimament fem seria només els dimecres i de tant en tant, no sempre clar, crec que això ho hem complert força.

Crec que no abusem gaire de temes off-topic, però un dimecres al mes, per afegir varietat i algo menys "seriós" o no tant realista no estaria de més.
Això no està en dubte. I certament partides sci-fi i de zombies es poden seguir fent esporadicament els dimecres. Però cadascú s’hauria de baixar els mods i crear els servidors ad hoc.

El problema és la gestió del repositori i el servidor oficial. Comporten moltissima feina, i no sembla tenir gaire sentit per quelcom que es fara servir esporadicament.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#9
Teniu arguments de pes tu, teniu raó, per sort hi ha diversos membres amb bona conecció a internet, cosa que no portaria problemes a l'hora de preparar un servidor sencill. Proposta resolta!