Presentació

13 Juny 2012
46
0
0
59
#1
Hola companys

Sóc Emil Schug, molts ja em coneixeu, de la 24 flotilla i de la 5 flotilla, però aquest no era el meu nick. ç;)
Entre missió i missió en el atlàntic, vull provar l'aire a veure que tal ho faig ... ç?|
Ara si necessito molta ajuda a configurar he instal · lar tot, ja que aquest tipus de simuladors no tinc ni idea ... ç?|
Tinc el IL2 Forgotten battles i el IL2 1946 aquest el vaig trobar l'altre dia per casualitat per la quantitat de 2,95 € :çsi:

salut! :çvic:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#5
Benvingut company!
Posa't còmode i pega't una passejada pel fòrum del IL-2, on trobaràs totes les eines per posar-te al dia pel que fa estàndard de grup, mods i altres utilitats que et poden resultar útils. :çsalut:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Benvingut Emil.

Et passo el link que t'informa una mica de com funciona el esquadró IL2.

viewtopic.php?f=47&t=1232

En aquest post trobaràs el link a les diferents sub-seccions.

Adicionalment, si et vols anar posant el simul.lador a punt amb l'estandard del esquadró, mira't aquest fil.

viewtopic.php?f=49&t=433

Per últim, en aquest moments tenim obertes inscripcions per el proper curs de vol de combat bàsic.

viewtopic.php?f=49&t=1635

Ens veiem per aquí.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Benvingut company! :çsi:

I no t'interessa l'Arma? També es poden portar avions a més d'altres vehicles com helicopters, blindats i tancs!

ah, i es gratis!



:çruc:
 
13 Juny 2012
46
0
0
59
#11
Moltes gràcies a tots per la benvinguda ...
A mi m'agrada molt la simulacio, sigui en primera persona, tipus ghost recon, Battlefield, medal of honor.
Navals, silent hunter, etc ...
Aeris, IL2 o fly simulator ... (Problemes per no entendre com posar un avió en l'aire, i sempre que he jugat al IL2 ho feia ja volant.) Vagi, què As:p
I el IL2 és a la prestatgeria criant pols.
Quan Kronus va entrar en la 5 flotilla i Johann em va explicar això dels cavallers del cel, em va entrar aquell cuquet de nou, d'altra banda vaig veure també que en la 24 flotilla van crear també el seu esquadró de IL2 1946 i ja va ser la gota que va fer vessar el got. Vaig haver de buscar el IL2 1946, per sort ho vaig trobar en una botiga nou, nou per 2,95 € quina ganga.
En fi, que ara em tindre que posar les pilar en instal · i els pegats o mods.
Ja m'ajudeu.
Això de les partides, o acadèmia, tinc un petit problema, no crec que pugui entre setmana a la nit, algun dissabte tarda o nit si podria.
Entre setmana només podria de 09:00-18:00.
Les tasques de casa m'ocupen temps, fer la neteja, la compra, el menjar i el més important estar amb la dona.
Ja que en tot el dia no la veig i l'estona que aquesta a casa li dic que me'n vaig a jugar, em talla els ous, amb perdó
Ja em direu.

una abraçada
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#13
Emil. El curs de vol està estructurat en una serie de hores amb teoria i pràctiques. Ademés es força llarg. Per les pràctiques es necessari un nombre mínim de pilots, si no, no es poden fer. Ademés, classes particulars no en faig.

En el passat ja s'ha provat fer un curs durant els caps de setmana, el problema es que mai hem arribat a tenir un nombre minim de participants a qui els hi vagi be fer-ho i el plan s'ha anat a norris.

Si es reunís un mínim de 4 pilots dispossats a fer-ho els caps de setmana, jo no tinc problemes en organitzar un curs per les tardes del dissabte o les tardes del diumenge. Pero te de ser un grup compromés a volguer fer-ho, si no no val la pena, perque si un dia falla un o un altre, les practiques s'en van a fregir esparrecs.

Amb respecte a pertanyer a altres grups de vol, en principi no ens molesta que ningú pertanyi a un altre grup, pero si s'es membre dels cavallers, ens agrada veure'l actiu volant amb nosaltres (Ademes de que pugui volar amb altre gent). Els vols sempre es fan per la nit, a partir de les 22:00 , per el que no son compatibles amb el teu horari. No dic que sigui el teu cas ni molt menys, pero una cosa que personalment trobo que no m'agrada es que algu vingui aqui a formar-se a la acadèmia de vol del nostre esquadró, per despres anar-se a volar amb un altre grup i no tornar a veure-li el pel. Ens agrada que els pilots que s'han format aqui continuin volant (poc o molt, segons les possibilitats de cada un) amb nosaltres.

Amb respecte a si la academia d'aquest escuadró es bona o no, o si val la pena o no, com a "profe" no em correspon a mi dir-ho. Els que estan per aquí han passat tots per la acadèmia i ells et diràn que els hi va semblar.

Respecte a configurar el simul.lador, segueix els links del post que t'he posat abans i allà trobaràs tot el que necessites saber.
 
13 Juny 2012
46
0
0
59
#16
Hola nois, bon dia ...
Kronus, crec que hi ha hagut un mal entès i vull aclarir-ho.
Jo no m'he allistat, apuntat, inscrit, als cavallers de l'aire, perquè em ensenyeu a pilotar avions i marxar a jugar al 24 esquadró.
Si m'he apuntat aquí és per continuar aquí, dins de totes les meves possibilitats horàries i deures familiars.
Quan en el post anterior vaig dir:
(Quan Kronus va entrar a la 5 flotilla i Johann em va explicar AIXÒ dels cavallers del cel, em va entrar aquells i aquelles Cuquet de nou, d'altra banda vaig ver también que a la 24 flotilla van crear también el pseudònim Samuel Marchbanks esquadró de IL2 1946 i ja va ser la gota que va fermen vessar el got. vaig haver de buscar el IL2 1946, per sort ho vaig tROBAR en una botiga nou, nou per 2,95 € quina ganga.)
No és una altra cosa, que en veure tanta gent jugant a IL2 1946 vaig pensar el simulador ha d'estar molt bé i per això va ser la gota que va fer vessar el got per decidir-me a comprar el joc. I no perquè em ensenyeu a volar i marxar a un altre costat.
Espero haver aclarit el malentès.

una abraçada
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#19
Emil Schug said:
Hola nois, bon dia ...
Kronus, crec que hi ha hagut un mal entès i vull aclarir-ho.
Jo no m'he allistat, apuntat, inscrit, als cavallers de l'aire, perquè em ensenyeu a pilotar avions i marxar a jugar al 24 esquadró.
Si m'he apuntat aquí és per continuar aquí, dins de totes les meves possibilitats horàries i deures familiars.
Quan en el post anterior vaig dir:
(Quan Kronus va entrar a la 5 flotilla i Johann em va explicar AIXÒ dels cavallers del cel, em va entrar aquells i aquelles Cuquet de nou, d'altra banda vaig ver también que a la 24 flotilla van crear también el pseudònim Samuel Marchbanks esquadró de IL2 1946 i ja va ser la gota que va fermen vessar el got. vaig haver de buscar el IL2 1946, per sort ho vaig tROBAR en una botiga nou, nou per 2,95 € quina ganga.)
No és una altra cosa, que en veure tanta gent jugant a IL2 1946 vaig pensar el simulador ha d'estar molt bé i per això va ser la gota que va fer vessar el got per decidir-me a comprar el joc. I no perquè em ensenyeu a volar i marxar a un altre costat.
Espero haver aclarit el malentès.

una abraçada
Gracies Emil

Es bo que les coses estiguin clares per a tothom. Benvingut als Cavallers.