Presentació

31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#1
Hola a tothom,

avui he adquirit l' IL-2 Sturmovik 1946, l' X-Plane 8 i un altre que no nomenaré, aquest últim no és simulador, l'he agafat pel disseny exterior i per fer quatre snapsshot.

De moment els he instal·lat tots tres a windows 7 64 bits. Ja he fet un primer vol amb l' X-Plane 8 ( el de les instruccions de prova ) i a l'IL-2 1946 l'he instal·lat i he entrat. De moment no tinc joystick.
Ara passaré a posar-hi tots els pedaços a l' IL-2 1946, ja aniré comentant a veure què tal.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#3
Mercès per la rebuda.

M'ho vaig llegir abans de registrar-me, poc a poc aniré avançant. Ara de moment tinc una pregunta. Què és millor fotre els pedaços de l'il2 1946 a la instal·lació mare o fer dues copies més de l'instal·lació mare de manera que em quedin tres carpetes de l'IL2 1946, a les quals , a la primera la deixo verge, a la segona li instal·lo els patches, i a la tercera li foto els patches més L' UP ?


EDITO: Bé, doncs ja tinc la carpeta mare sense tocar. També tinc la segona carpeta amb tots els patch fins al 4.10_1m posats i en aquesta segona carpeta he editat l'arxiu config: aspect ratio a 0, water a 2 , landgeom a 3 i la resolució exacte de la meva pantalla. La diferencia que noto ara entre el simulador de la segona carpeta i el de la primera carpeta, és que el de la segona ( els dels patches) ara quan carrego una missió-video d'aquelles que només mires com si fos un video, tarda més en carregar i la música durant el procès de càrrega de la "missió-vídeo" s'entre talla, però res més. Durant el simulador al cel tot va bé

EDITO 2 : He sortit i he tornat a entrar, i ara la música no s'entre-talla durant la càrrega de "play- track" i carrega ràpid.

EDITO 3: Bé doncs de moment fins aquí, 2 carpetes. Una amb l' IL-2 1946 amb l'instal·lació de fàbrica sense tocar, i una altre carpeta amb la instal·lació pedaçada fins la 4.10_1m. Per cert, algú té un "FIX no cd" ? AL TANTO , ha de ser un fix no cd per la 4.10_1m sense l'ULTRAPACK ja que l'ULTRAPACK de moment no l'he posat.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#5
Benvingut company! çXD çXD
Espero veure't aviat pels cels virtuals!
El que comentes del patch no-cd, instal·lant el UP3 i el HSFX (els dos macromods principals) se soluciona, a part de les ventatges que et dónen els mods!
I pel tema joystick no et preocupis, sempre pots trobar-ne un de senzillet per un preu reonable (cadascú et recomanarà un diferent, jo et recomano el Logitech extreme 3d, que té tot en un i el trobes per 20~25€)

Salut :çseny:
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#6
Benvingut Blaucel!! :çsalut:

La meva recomanació és que tinguis una còpia neta de la 4.101m, així sempre tens una base per a fer una nova instal·lació. Jo, ara mateix, tinc 3 instal·lacions amb UP3, 1 amb l'HSFX 5.01 i una altra de la versió 4.11. Hi ha alguns mods per a l'UP3 que després no et permeten entrar en alguns servers, així que és bo tenir una instal·lació per a experiments i una altra "oficial" (la tercera l'esborraré en breu ;-) ).

Espero veure't aviat per cel!

Salut!!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Benvingut !

Com ja hauràs llegit pel foro tothom recomana un joystick senzillet per començar (es interessant que tingui palanca de gasos i eix Z). La meva opinió personal es que amb un joystick senzillet pots fer molt (encara que jo no em vaig poder resistir i vaig comprar un Logitech G940 :çsi: ). Després has de fer un nou aprenentatge per aprendre a utilitzar pedals per la direcció.

ZeroQ
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#9
Hola, mercès a tothom

vaig fent tot el procès d'instal·lació recomenat que hi ha en un fil d'en Kronus. També tinc en compte doncs els possibles duplicats de l' UP3 que hauré de fer si vull posar-hi més pedaços a sobre de l'UP3 tal i com dieu aquí.

Referent al joystick , el Logitech extreme 3d és el que cercava ahir fent una volteta, ja que ja m'havia llegit gairebé tots els fils que hi ha penjats al fòrum. Sabeu on el puc trobar a botiga física ? Segur que a BCN hi és però no sé si sabeu altres opcions.

Després seguiré amb la instal·lació de L'UP3, el teamspeak3, comandaments de teclat, el dallonses de servidors , la traducció de Català pel simulador i ja ho tindré gairebé enllestit.