Presentació

Status
No està obert per a més respostes.
A

Anonymous

Guest
#1
Hola amics, sóc en Felip Cinquè, un barceloní interessat en aquest bonic món de la simulació. No tant interessat en la política, de la que vec bastant tintats molts comentaris en aquesta comunitat. Crec que la simulació és simulació i prou, i que no entén d'idiomes, colors o bandera.

Ja se m'ha acusat de provocador, només perque em dedico a fer el mateix que feu tots, dir el que penseu. Si està permés dir "visca A", inclús amb desqualificacions, també heu de permetre el "visca B", més quan es diu amb respecte. I si no, és molt més fàcil deixar de banda els eufemismes i alinear la web políticament i declarar qui són benvinguts i qui no.

Mentres, considero que com a catalano parlant, aquest també és el meu lloc.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
No entenc perquè en el teu post de presentació, fiques la política pel mig. Tu que ets qui dius que són coses que haurien d'anar separades. I ens dius a més el que segons tu som i que ens posicionem on segons tu hem de fer-ho.

La teva actitud no és la de compartir la simulació, la teva actitud és la de provocar, tothom ho sap, tu mateix també ho saps, encara que ho vagis a negar. Tu és obvi que saps d'història, i saps que va ser Felip V per als Catalans, un assassí de masses, un genocida, que va arrasar amb els Catalans, el seu país, la seva llengua i la seva cultura, bé el Franco del segle XVIII, però elevat a l'enèsima potència. Fe servir aquest nick es fer apologia de l'odi, i sobretot de l'odi contra els Catalans.

Tothom sap a que véns aquí, a intentar donar mala imatge de la comunitat, i acusar-nos de moltes coses. Ho faràs t'allistis o no, així que no té sentit donar-te peu a entrar i sembrar la discòrdia.

Només tinc una pregunta per a tu, que fòrum de notícies, de jocs, o grup virtual procedeixes? Perquè és obvi que de algun has sortit, si vols negar-ho és cosa teva, però tots sabem que d'algun surts
 
Status
No està obert per a més respostes.