Presentació de'n Balder

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola, sóc en Balder. Us vaig conèixer arran d'uns posts als fòrums del Racó Català i d'Unitat Nacional Catalana.

El cas és que jo jugo però el mon de la simulació no m'havia atret gaire (suposo que l'antic x-wing vs. tie fighter no compta com a simulació militar...) potser per la seva complexitat. Soc més de Call of duty, vaja.

Però el cas es que des que vaig entrar a tafanejar per aquí m'he afeccionat una mica i he probat les demos del ARMA i com que ja començo a dominar l'helicopter m'he decidit a donar el pas i comprar-me el pack armaII + expansió!!!, així que ja ens anirem veient per aquí.

Salutacions!
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#3
Benvingut company i a veure si et vas animant a provar altres simuladors! :çsi:

Per cert, l'X-Wing VS Tie-Fighter si que és un simulador, per cert, un dels primers que vaig provar.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Gràcies companys.

Ara que me'n recordo fa mooooooooolts anys si vaig tenir un joc de simulació d'avions, es deia "JANE's Advanced Tactical Fighters" i recordo que el manual era gairebé una enciclopèdia. També recordo que era una mica patata i que els intents d'aterrar solien acabar en desastre... :D A veure si aquí aprenc a ser un bon pilot !!!! :çruc:

També vaig jugar una temporada a un joc que crec que es deia "freespace2". No se si el coneixereu, també era de naus i el recordo bastant addictiu.

Això del TS, ara miro d'aconseguir-lo. No l'he fet servir mai però el ventrilo si; suposo que són bastant similars.

A reveure.
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#5
Es que no hi ha res com els manuals d'abans... Ara ja no els fan així... :(

I respecte a ho del TS; si, mes o menys és el mateix.

Una abraçada i ens anem llegint per aquí. :çsi: