Presentació LeidanWing

LeidanWing

Nou usuari
Personal DCS
12 Març 2019
25
20
3
35
#1
Hola, em dic Dani (Leidan pels amics :p) i sóc de Sabadell, encara que actualment visc a Alemanya. Porto uns dies pel Discord però m'acabo d'enregistrar al fòrum.

Uns quants detalls sobre mí: M'encanten els videojocs de tot tipus des de que era petit. En particular també m'agrada la simulació aèria i els avions en general, de fet sóc enginyer aeronàutic a Airbus i treballo en el departament de simulació aquí a Alemanya. Mai he jugat en cap clan/comunitat, només amb amics i sense prendre'ns-ho seriosament, així que en quant a "procedures" i simulació pura estic una mica verd. Sí que vaig estar fa uns anys en un clan de ArmA 2/3 però ho vaig deixar pq vaig perdre una mica l'interès en el joc, i per ara no vull tornar a jugar-ho. Actualment jugo molt al DCS (tinc el A-10c, Flaming Cliffs 3, FA-18 i m'acabo de comprar el F-14 perquè el hype era massa :D). M'he interessat en la vostra comunitat perquè vull exprimir una mica més el DCS i els amics que tinc que també hi juguen no estàn gaire interessats ara mateix. Us vaig trobar de casualitat quan mirava la llista de servidors del DCS i vaig veure que un tenia la descripció en català xD.