Pregunta TRACK IR

3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#1
Algú sap si el track ir té una configuració que reproduesqui el moviment de cap al 100% (360º), que no sigui només un moviment proporcional.

Seria per intentar fer una combinació de TRACK IR i unes ulleres de realitat virtual. çXD
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#2
TBlack said:
Algú sap si el track ir té una configuració que reproduesqui el moviment de cap al 100% (360º), que no sigui només un moviment proporcional.

Seria per intentar fer una combinació de TRACK IR i unes ulleres de realitat virtual. çXD
Pensa que el trackir porta el sensor al devant, just a sobre de la pantalla, per això fa un moviment proporcional com més gires el cap, si no, el que pasaria és que el sensor no captaria els "leds" (en cas del clip) al girar massa el cap, quedarien fora de l'abast del sensor, el mateix amb l'artilugi metal·lic que es possa sobre la gorra, el sensor de sobre la pantalla el deixaria de captar al girar massa el cap.

Encara que suposo que es pot, mirant els eixos de moviment del trackir, els hi treus la curvatura i els fas completament rectes, el que no se cap a on.

Per cert, i perdona la pregunta, si giresis el cap i el track ir no fos proporcional mai veuries la part del darrere, ja que tu també estaries girat de cap al monitor, no? suposo que el teu experiment va per un altre costat, i realment, m'has fet venir curiositat. (això de provar cosses amb l'ordinador va amb mi, per això sempre l'acava petant jejeje)

Ja diràs i em treus de dubtes company.
 
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#3
La idea es no utilitzar monitor, sino unes ulleres de realitat virtual que fan de pantalla. Per això demanava si el track ir podia ser fiel a la realitat un 100%, per que aixì giraries el cap exactament com si estasis dins la cabina.

i així augmentaria un munt el realisma. :çamor:
 
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#4
Lo que me preocupa es això del track ir que has dit que només capta les senyals frontals, uns 180º (he entes jo)


El que acab de veure es que crec que hi ha ulleres d'aquestes amb track ir incorporat. :çvic:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
El TrackIR is sistemes similars no permeten el 360º reals, ja que com et comenten depenen d'un sensor que capti el teu moviment, que normalment es sol posar al davant. El que tu vols fer no es posible amb el TrackIR, has de fer servir unes ulleres virtuals.

No confongueu les ulleres de VR i les ulleres sense VR, les primeres porten giroscopis que detecten el teu moviment, les segones nomes son unes pantalles per als ulls. En qualsevol del casos els preus son cars per els resultats que donen.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
I ja de pas ho combines amb un terra omnidireccional i tens un simulador de l'ArmA casi perfecte! ç;)

[youtube]BQw1tsgrJOs[/youtube]
 
3 Juny 2011
783
0
0
#12
Viper said:
jaumem said:
Sí, però a 800x600 i conexió VGA, oblida't de l'alta definició :çno:
Nop, encara pitjor, son 640x480. Es el que tenen totes aquestes ulleres, que les resolucions son molt limitades, això canviarà clar, però ja veurem quan i a quins preus.
Buf, em penso doncs TBlack, agafaràs un bon mareig amb tant de píxel :çno:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#13
Maleïts sigueu, ara m'heu fet interessar-me pel tema i com acabi comprant-me'n unes segur que em quedo solter. ç:D

Aquí en teniu unes que arriben fins a 1280x768 que ja no està tan malament. Barates no són però tampoc és una despesa inabastable: 580€ ( hi ha hobbies més cars, vaja).
http://store.vuzix.co.uk/euro/acatalog/Wrap_1200VR.html

No se, no se. Em preocupa més el tema de la salut; 2-3 hores al dia amb això posat i potser en 5 o 10 anys tens els ulls destrossats... ç?|