Pregunta/suggerencia

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
A veure, d'entrada disculpeu-me si dic alguna bestiesa, ja que parlo desde la més absoluta ignorancia sobre la creacio i gestio de forums.
La meva pregunta es que com es que aquest forum no el puc trobar a traves de l'app tapatalk?
No se si es una qüestio tecnica o economica, la veritat no en tinc ni idea d' aixo i ho pregunto per pura curiositat, ja que trobo que es una eina molt util per poder seguir els forums desde els smartphones etc...
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs ni conec que es Tapatalk, acabo de fer-hi un ull, i no et surt el fòrum perquè no es automàtic, s'hauria d'instal·lar un pluguin d'ells al fòrum perquè funciones. Això es com l'enquesta del xat, si hem dieu que ho fareu servir ho miro, però si no no. Gràcies igualment :çsi:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#3
Viper said:
Doncs ni conec que es Tapatalk, acabo de fer-hi un ull, i no et surt el fòrum perquè no es automàtic, s'hauria d'instal·lar un pluguin d'ells al fòrum perquè funciones. Això es com l'enquesta del xat, si hem dieu que ho fareu servir ho miro, però si no no. Gràcies igualment :çsi:
Ok, aixo ja vosaltres els admins i la resta de la comunitat decidiu el que creieu mes oportu, com deia abans, pregunto sense saber massa de que va...xD
De totes maneres aprofito per convidar a qui no conegui tapatalk i segueixi habitualment algun forum que ho provi ja que a mi em sembla una bona aplicacio....valtrus direu i disculpeu les molesties :çsalut:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Si el pluguin es gratuït i no porta molta complexitat posar-ho soc partidari de habilitar-ho ja que com diu en Josep es una eina d'utilitat per seguir els forums als smartphones (i a més de plubictat indirecta ja que la gent pot trobar-nos a la cerca de la propia aplicació).
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Jo alguna vegada miro i responc el fòrum des del mòbil, així que segurament ho faria servir.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
ZeroQ said:
Com isntalar-ho en aquesta adreça. Si necessites ajut puc mirar d'ajudar.
L'únic dubte que tinc es la diferencia entre "Installation (with Push Notifications support)" i "Legacy Installation (AutoMod not required)". Crec que vol dir el primer instal·lació amb ajudes (l'Automod el tenim instal·lat des del principi) i l'altre era el sistema original d'instal·lació manual no?.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
El nostre fòrum es ara accessible a Tapatalk! Tapatalk és una aplicació de fòrum lliure per al telèfon intel·ligent que et permet compartir fotos i discussions posteriors a la nostra comunitat on-the-go.

Baixa Tapatalk aquí:
http://tapatalk.com/m?id=4&referer=108469

Afegeix aquesta comunitat per Tapatalk:

http://tapatalk.com/m?fid=108469&id=4&o ... t%2Fforums
(Si aquest enllaç no funciona, simplement, cercar "www.cavallersdelcel.cat" a la pestanya Explora del Tapatalk)

http://www.cavallersdelcel.cat/forums