Petició d'alta de Manfred

#1
Hola, soc Manfred. :çsalut:
Tinc 54 tacos i el primer simulador que vaig tocar fou un d'avions que corria amb MSDOS. (això de "corria" és una manera de dir-ho, ja em direu si una CPU a 8 MHz podia correr gaire). ç:D
Em va enganxar força "Gato", un de submarins on tant els vaixells com els sumergibles eren "models de filferro".
Després una versió antiga del FS i fent un salt en el temps vaig topar amb el Flaying Corps Gold amb el que vaig volar fins que el WINXP m'ho va impedir. :çno:
Soc un romàntic i com a tal m'agraden les locomotores de vapor, els vaixells a vela i els avions amb més d'una ala. :p . Tinc una vinculació sentimental amb els HE-111, MS-109 i el JU-52, però això és una altra història.
Em proposo com a membre de CC. :D
Manfred
 

Konrad von Hof

Ja en porto tres-cents
16 Juny 2010
349
0
0
#4
Home, si el seu avatar ho és, de ser així. ç:D

Per cert, a tots els que els hi agradi la llegenda que va ser el baró Richthofen us recomano una pel·lícula moderna alemana que es diu "The Red Baron". Es molt bona!

Aquí el trailer:

[youtube]Er--DLaG7SM[/youtube]
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.