Petició d'allistament Maki

Maki

Foraster
11 Juny 2012
4
0
0
#1
Hola!

M'agradaria formar part d'aquesta comunitat i poder formar equip amb vosaltres. Conec una mica l'Arma 2, sobretot gracies al mod DayZ al que ultimament estic jugant molt. M'agraden també els altres tipus de simuladors (aeris, navals, etc).

Gracies!!!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#9
Generalment, a partir de les 22.00 és quan ens trobem al TS.
Això no vol dir que si et connectes a altres hores no trobis a ningú. De totes maneres una rutina que està bé (i que solem dur a terme poc malauradament) és que quan estiguis al PC i tinguis disposició de simular o jugar, et connectis al TS. Així si algú es troba en la mateixa situació entrarà i amb una mica de sort podreu gaudir d'una bona partida. Així que ja saps! :çsi:

Per cert, quan dius que també t'agraden altres tipus de simuladors, a què et refereixes? Practiques algun regularment?
Et recomano encaridament l'Il-2 1946, i precisament ara en Kronus (l'instructor i cap de grup) ha obert convocatòria per a un nou curs de vol bàsic. Fot-li un cop d'ull ç;)

Benvingut de nou
 

Maki

Foraster
11 Juny 2012
4
0
0
#10
Abans, fa uns quants anys... xD m'agradava jugar molt al F15-strike eagle, F22 lighting, etc ... Però ho vaig deixar quan va pasar la moda del simuladors per pc. He tocat una mica el flight simulator pero no macaba d'agradar ja que no hi ha combat . Darrerament joc bastant al Battlefield 3 com pilot de jet. Se que no té res a veure però m'agradaria moltissim aprendre. Il-2 ... té molt bona pinta.
 

Maki

Foraster
11 Juny 2012
4
0
0
#13
Tinc el Il-2 Sturmovik: 1946 çXD El vaig comprar fa temps per steam amb un pack de oferta que va sortir i no l'instalat mai.. :çboix: . Aveure si trobo el joystick y le fotu canya :çsi:
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#15
Ja tardes. Apuntat al il 2, :twisted: t'arepentiras pero sira tart
BONES COMPANY
PETRUS: tu no saludis tant i deixat escolta pel TS una mica
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#16
Maki said:
Tinc el Il-2 Sturmovik: 1946 çXD El vaig comprar fa temps per steam amb un pack de oferta que va sortir i no l'instalat mai.. :çboix: . Aveure si trobo el joystick y le fotu canya :çsi:

Hola Maki.

Et passo el link que t'informa una mica de com funciona el esquadró IL2.

viewtopic.php?f=47&t=1232

En aquest post trobaràs el link a les diferents sub-seccions.

Adicionalment, si et vols anar posant el simul.lador a punt amb l'estandard del esquadró, mira't aquest fil.

viewtopic.php?f=49&t=433
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#17
Colla de voltors!!!!! que el noi venia aqui interessat en l'armaaaa!!!! No em robareu el recluta! :prot:

ç:D

En realitat es pot fer tot. Tenim un dia de la setmana amb missió "oficial" per a cada simulador o, almenys, els simuladors en que participa més gent.

Dilluns: academies vàries (actualment arma)
Dimarts: IL-2
Dimecres: DCS
Dijous: ArmaII
i la resta de dies ja depen del grup i les circumstancies.

Passa't pels subforums dels grups que t'interessi i allistat. Al Arma estem fent missions tots els dijous! Aprofita que ara el Viper té en marxa una academia bàsica. :çsi:
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#20
Maki said:
Conec una mica l'Arma 2, sobretot gracies al mod DayZ al que ultimament estic jugant molt
Doncs ja ens pots explicar que coi s'ha de fer, perquè jo em dedico a correr per el mapa i als deu minuts soc mort ç:D