Perduts a Ziwa [Armados] divendres 06 març

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1


--Senyors, després la reunió de les 00:00 el comandament ens ha designat uns objectius, els hem d'assolir o preparar-nos per no tenir permís en uns quants mesos. Les poblacions estan aterroritzades i aquesta facció que vol prendre el control de la zona no empra mètodes massa humanitaris. Per cert, el comandament indica que la nit passada es van perdre uns quants homes en unes maniobres (colla de nyiclis), no es prioritari però si els rescatem podrem posar-los al dia i que ens facin un cop de mà.

Quan terminin els seus objectius traslladin-se novament a la base per fer inventari, ens esperen unes setmanes mogudetes.
Enllaç de la missió

Requisits mínims:
CBA_A3 - TFR_A3 - ISLAS_A2 & A3

Hora de la missió: 23:00 hores

Aquí teniu més informació del servidor de TS del grup Armados necessari per poder assistir a les seves partides

Si us plau apunteu-vos en aquest fil per comptabilitzar l'abans possible quants Cavallers participarem en la missió externa i així demanar places a la partida el dimecres vespre com molt tard.

Apuntats:
- Frodo ?
- Magnetar
- SilverArrow
- Diplock

Rols :

DELTA 1-2

1-Lider:RESERVADO Cavallers del Cel
2-Superviviente:RESERVADO Cavallers del Cel
3-Superviviente:RESERVADO Cavallers del Cel
4-Superviviente:RESERVADO Cavallers del Cel
5-Superviviente:RESERVADO Cavallers del Cel
NOTA: En aquesta partida nosaltres som la colla de nyiclis que ens hem perdut fen maniobres de manera que ja us podeu anar apuntant per fer un bon paper
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Com ja vaig comentar estaré tota la setmana fora a França i no podré venir divendres i a més ho tindré complicat per contactar amb el grup armados per demanar lloc a la partida o sigui que si us plau que algú altre s'encarregui de fer això :çcerv:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
En el forum del Armados demanes que ens posin en reserva per aquells que estimen potser 4-5. Jo no puc encara que m'agradaria perquè va ser molt xula la missió de divendres passat
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Ja he vist que teniu una esquadra assignada en la partida de divendres.

Diplock mirat el fil de la partida del divendres pasat que expliquem com fer per instal.lar-ho


Sent from my iPad using Tapatalk
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Que senyors, no s'apunta ningú més?

Vinga senyors que fa falta més participació per mantenir el ritme de les partides externes :çcerv:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
S'ha actualitzat la informació de la missió amb els rols que estan penjats als Armados. Com haureu vist ens tocarà fer de supervivents. Espero que ningú es senti marginat en aquest rol ni molt menys ja que si us fixeu bé DELTA 1-3 liderat per un dels més veterans Armados també son un grup de supervivents :çsi:
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#12
Jo tb vaig tenir problemes.
A mi em passava q l'A3 sync es connecta al repositori baixa arxius fins que en un moment donat es queda parat però diu que downloading.
El que vaig fer va ser que un cop connectat al repositori, de forma manual, seleccionava 2 arxius i els baixava. Quan acabava, 2 o 3 mes, que en total facin aproximadament 300-600 MB, no més. Així i amb paciència, baixa.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#13
Diplock said:
no aconsegueixo instalar-ho amb la informació del post : ( a veure si t'expliques millor ç:D
Hola Diplock,

ZeroQ said:
Bueno vist que la baixada potser a alguns no els acaba de funcionar bé he trobar que en el forum dels Armados a altres companys els hi passa aquest problema i la sol·lució es baixar d'Armaholic el pegat de A3MP i descarregar-ho a la carpeta @IslasArma2 i després sincornitzar novament amb l'Arma3Sync. D'aquesta manera el gruix del pegat ho tindrem descarregat i la sincronització serà menor.
D'aquesta va ser la manera que vaig aconseguir baixar els fitxers per separat de l'Armaholic i posteriorment sincronitzar amb el Arma3Sync per veure si hi havia alguna cosa a actualitzar. Així vaig estar connectat la setmana passada sense cap problemes al servidor d'Armados.

Si ho creieu necessari ho posaré en una xinxeta perquè tothom pugui actualitzar els addons d'Armados sense problemes.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#15
Alguna cosa dec haver fet molt malament, perquè hem sobreviscut i complert 3 objectius de la missió.



 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#17
Res de bo.... jejejeje. I mira que jo vaig intentar evitar-ho tirant-vos granades.


Va estar molt bé i vam desenvolupar la tasca de forma destacada.
Vam ser rescatats els darrers i un cop rearmats vam participar en l'assalt directe a 2 objectius i vam participar en el tram final del darrer objectiu.
Algun problema de comm, amb una clara base de l'organització de la partida i dels Armados i una altra fruit del propi cansament de 3 hores de missió.
Llàstima que només érem tres.

Com sempre, quan no està en Víper no palma ningú.

:çseny: Vam deixar el pavelló ben alt. :çseny: