PcCom de PCcomponentes

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Quina opinio us mereixen els ordinadors de pccomponentes PCcom?
Algú n'ha comprat algun o coneix algú que ho hagi fet?
És per algu que vol començar amb Flight Simulator i vol una maquina que li tiri peró sense complicar-se la vida muntant-lo a peces.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Si el PC esta ben muntat el més important són els components que porta.
Per FSX mireu que tingui una CPU bona.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Jo he comprat bastant a PCComponentes però mai l'ordinador muntat però tot així no he tingut cap problema. Hi ha una cosa important a tenir present i es que tot dispositiu / sistema es subsceptible de fallar i depen de l'usuari pot preferir anar fisicament a una botiga quan hi han problemes. Si no es el cas i l'equip té bons components i surt més barat que en botiga, llavors cap problema.
Un altra opció però que segur mes cara son els equips que ensambla Mountain que sempre he llegit molt bones críticas encara que potser es un perfil més professional (pels acabats que miren molt tema de distribució de cables, bona refrigeració i bons components).
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Sembla una bona màquina. El disc SSD potser es quedarà curtet. Li cabrà el Windows i 4 programes. Pensa que l'FSX si comences a afegir-hi poses pot arribar a 60Gb.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Kopant said:
Instal.lar FSX al SSD a part d'instal.lar-hi el SO, milloraria el rendiment de FSX ingame?
Si. FSX carrega moltes textures i malles durant el vol. Tenir una lectura rapida ajuda.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Kopant said:
Perfecte, gràcies pels consell companys. Entenc doncs que amb un SSD de 240 Gb n'hi hauria prou per posar-hi el SO i l'FSX amb tots els addons malles etc que convinguin.
Si, crec que si.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#14
Viper said:
La meva recomanació es que tinguis un disc només pel SO. T'anirà mes ràpid, i mes important, si has de formatar el disc no voldràs haver de tornar a instal·lar 60GB de FSX. Compra 2 SSD de 120GB per exemple. Mes el HDD gran.
Jo crec que va igual de ràpid a no ser que facis molta multitasca i hagis de començar a tibar de swap,. Si de cas es recomanable tenir-ho separat per qüestió d'ordre, i per fer això ho pots fer amb un disc gran i dues particions.

Lo de no instal·lar no ho tinc clar. Pensa que FSX segurament deixa coses al registre que si reinstales el windows es perden. Realment no ho he provat mai.