Partidas diàries

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#1
Volia fer una proposta a tots el que tinguin el Arma 2 o el Arrowhead pero ficarnos en el TS cada dia, aquell que pugui, per fer un grup per jugar partides en el server o en un altre.

Per aixó volia que fesiu un petit esforç per entrar en el TS encara que sigui buit, i així podrem juntar-nos uns quants.
Tenim una mala notícia: el server arma 2 se tancará prest. En de aprofitar el poc que queda d'ell. Personament em pareix molt mala noticia perque anam enrrere pero no l'aprofitem... per aixó se'n tanca.

Per que no torni a passar aixó propós que la gent qui juga al arma2 o la expansió se reunexi en el TS cada dia, sempre que se poguí per organitzar una partida improvisada.

Hi aurá dies que hagi més gent i uns altres que n'hi hagi poca.
Encara que pareix una idea un poc tonta no u és. Si cada dia nos fiquem en el server, encara que siguem 5, se anirá omplint perque la gent vol jugar en un server on hi hagi gent. Aixó amb el temps du a que sirem més coneguts i aurá gent que si vulgui fer de la comunitat.

Es una succesió de coses positives per el grup i la comunitat només fent el petit esforç de ficarse'n en el TS i jugar, que es lo que volem.

Bé. M'en vaig a dinar. Esper que digueu qualcuna cosa al respecte i ja en parlarem.

Adew ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Jo normalment consulto el fòrum i hi jugo igualment a qualsevol server encara que no vegi ningú connectat. El que passa es que per estar sol doncs ja no em connecto al TS. Ara estic sense pc però tan bon punt el tingui arreglat seguiré fent-ho i em quedaré amb el TS encés. Això ho faig quasi cada dia al voltant de les 22:30 i m'hi estic fins les 00:00 (més o menys).