Partida amb Armados el Divendres 29!

9 Setembre 2010
137
0
0
#3
jo el dimarts vaig intentar jugar amb ells i no vaig poder per un problema d'addons o alguna cosa x l'estil. Espero poder jugar demà.
Apa, fins demà a la nit camarades!! :çvic:
 
14 Juny 2010
23
0
0
#4
Us venia a informar.

Uliculé tens un problema d'instalació. Tens separat L'Arma del Arrowhead que es una opció, pero normalment ho instalem conjuntament. Has de tornar a instalar l'Arrowhead sumant a l'ArmA. Segur que els company t´ho podem solventar
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#6
Perotte, he patit un problema greu per poder jugar al joc.
Vaig comprar el joc x steam. Al dir-me que l'havia de tornar a instal·lar a la carpeta d'arma 2 l'he borrat i ara no sé com instal·lar-lo. He posat el codi de confirmació de steam del joc però no sé xq és defectuòs. En fi, que ara no tinc el joc.
Algú em pot ajudar???
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
uliculé said:
Perotte, he patit un problema greu per poder jugar al joc.
Vaig comprar el joc x steam. Al dir-me que l'havia de tornar a instal·lar a la carpeta d'arma 2 l'he borrat i ara no sé com instal·lar-lo. He posat el codi de confirmació de steam del joc però no sé xq és defectuòs. En fi, que ara no tinc el joc.
Algú em pot ajudar???
Jo també tinc el joc per steam. Vaig comprar el pack arma 2 + arrowhead però se'm van instalar i em surten a la llista com a dos jocs diferent. Hauries de reinstalar el joc que has borrat la carpeta. Se suposa que a la llista del steam et surt, no? doncs botó dret -> borrar contenido local. Aleshores et desapareixerà de la llista de "instalados". Selecciones mostrat todos i el reinstales. Te'l tornarà a descarregar així que afanyat si vols jugar aquesta nit!!!!!
Després, per a jugar, has d'entrar seleccionant el "Combined Opertions" i ja carrega les llibreries i arxius tant de l'arma2 com de l'arrowhead.