NOVES ANIMACIONS PER L'ARMA 2

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#1
Vos present aquest mod que canvia les animacións del nostre personatge. Pot jugar un paper molt important alhora de fer el joc molt més realista.

[youtube]vklOq6KFQy4[/youtube]
[youtube]hMTP7fYnVjc[/youtube]
[youtube]3nRtA6wrM80[/youtube]​

i aqui la web: http://www.armaholic.com/page.php?id=14012

SMK (pujat per mi per que no hi hagui problemes): http://www.mediafire.com/?4jgkb21tca1go1z

NOTA: la carpeta es posa directament a la principal de l'Arma 2

NOTA: si voleu que funcioni amb l'ACE a la direcció del acces directe heu de enmarcar el seguent codi

-nosplash -world=empty -mod=@CBA;@CBA_A2;@CBA_OA;@ACE;@ACEX;@ACEX_SM;@SMK



fins i tot es poden fer "tantos". :çamor:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Ostres! Està molt molt bé! Amb aquestes postures el combat urbà ha de guanyar molt.

Combinant-ho amb l'ACE2 i l'ACRE quedaria un simulador ben interessant! :çsi:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
L'has provat amb l'ACE?

Jo l'he provat sol i va bé. Amb l'ACE no funciona ja que el nino es queda inmobil (tot i que es desplaça pel mapa) i mig enterrat :çno:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#13
Ho vam estar provant amb al Balder i està molt bé el mod però encara té força bugs i amb l'ACE + ACRE ens va estar donant problemes. Per cert si amb l'ACE us dona un error en l'inici del joc proveu a activar les opcions "-noSplash" i "-skipIntro". Amb aquestes opcions ens va funcionar bé amb l'ACE.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
Si, he trigat molt en provar aquest addon, ho vaig anar deixar passant i me'n vaig oblidar. He provat l'addon i esta molt be, tot i que hi ha coses que no m'agraden. Per posar l'ArmA2 a l'alçada de l'ArmA3, podríem fer servir aquesta addon. No inclou tot lo de l'ArmA3, però inclou coses que no te l'A3, com disparar sense mirar per les cantonades i per dalt.