Nou aparell volador per a l'Arma3

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
No corre massa ni solta bombes però permet gaudir de les vistes ç:D

[youtube]wjUj5UO_OIQ[/youtube]

enllaç: http://www.armaholic.com/page.php?id=21036

Per cert, algú em pot dir com es diu l'aparell de la cantonada inferior esquerra del video? Es per buscar informació sobre com funciona exactament.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#5
merci nois! :çsi:

Per cert que el creador del mod sembla que vol fer de Stratis un complex d'esports d'aventura. ç:D

[youtube]v1_jYgVzQHs[/youtube]

(Aquest mod encara no està disponible, o almenys jo no l'he trobat)
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#6
Lo d'incorporar arcs és bona idea, hi ha unitats d'elit que en fan servir per no fer soroll.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#8
Diplock said:
Lo d'incorporar arcs és bona idea, hi ha unitats d'elit que en fan servir per no fer soroll.
no se, no se,.... El arc presenta una serie de problemes importants per fer-ho servir com a arma de combat moderna.

1.- No es del tot silenciós, al disparar fa un "Clang" molt caracteristic. Un arma sil.lenciada fa menys soroll.
2.- Un arquer necessita molta, molta i molta práctica per desenvolupar la musculatura adequada i aprendre a fer una deixada (el acte de deixar anar la fletxa) neta, de forma que no es desestabilitzi la trajectoria al deixar anar la corda. Es mes facil entrenar a algú a fer servir un ganivet o un arma de foc silenciada.
3.- Els arcs que es poden desmontar, son de tipus clásic, que no son els de máxima potencia. Un Arc de molta potencia te de ser de politges i aquests de desmontables...

aqui es veu el proces de encordat de un arc de politges ja montat.

[youtube]w-e8sWa-Cts[/youtube]

Ideal si veus que el enemic ve cap a tu i tens pressa ç:D Com pots veure, un arma de foc es molt mes práctica.

4.- Rara vegada el arc mata de cop. Inclús en un arc de molta potencia, la punta (que está afilada com un cutter) pasa a traves del animal com ho faria una bala, i despres ve la part de seguir al animal que surt corrent fins que els pulmons s'aneguen de sang i ja no pot donar ni un pas mes. El arma de foc te mes poder de parada. El projectil viatja molt mes ràpid i es deforma al entrar amb el que el impacte causa mes danys.

[youtube]zLkojDyflf0[/youtube]
Les llums que es veuen son uns bastonets de llum petits que es fiquen a la part de darrera de la fletxa per facilitar tornar a trobar-la

[youtube]ePLew98CggI[/youtube]

Ja et dic, no ho se. Personalment tinc dubtes. T'ho diu un arquer federat i amb llicencia ç;)
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#9
A mi m'ho va dir un ex-SAS que ells en feien servir de vegades, tan arcs com ballestes. El que no sé és de quin tipus.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#11
+1 Kronus
Jo també tinc arcs de politges, i com molt bé dius es molt difícil matar quelcom, encara que no impossible. Només hi ha un punt en el discrepo de tu i és en el que respecte al dany causat per una sageta. Hi ha sagetes de caça que se'ls pot acoplar uns frens que el que fan es fotre un forat ben gros, primer entren les ganivetes i despres t'esbotza el fre.
T'ho dic per que les tinc muntades i a punt per matar, hahaha. Però a menys de 30m si pot ser.

Algun exemple:




Aquests son els que tinc muntats jo.



Per si teniu algun dubte del mal que pot fer una sageta de caça: