No compreu ratolins Logitech

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Estic fart dels ratolins Logitech, si no donen un problema en donen un altre. Em vaig comprar fa 1 any un 510, al cap de poc el boto lateral es va trencar, me'l van canviar per el mateix, fa una setmana es va trencar el mateix botó, em van dir que Logitech segurament me'l canviaria per un altre perque el 510 està descatalogat. Avui he anat a recollir el nou, un m560, la M deu ser de merda. La rodeta es massa sensible i quan mous el ratolí de vegades fa petits scrolls. Però lo gros es que els botons laterals per defecte no venen assignats a Back i Forward com tota la puta vida, si no que venen como Escriptori i botó Inici de windows. I a mes no permeten una pulsació mantinguda. Si faig servir el seu software, puc assignar Back i Forward als botons laterals, però com que nomes fan una pulsació, no puc parlar per el TS3, ni puc fer zoom a l'ArmA com ho tinc jo, etc... He mirat a internet i es igual per tothom, no defecte del meu.
L'anterior ratolí també van deixar de funcionar be els botons principals, i l'anterior es va morir. Logitech fa una MERDA de ratolins.
A veure si puc anar demà a la botiga a barallar-me, perque quan vaig portar aquest ja em van dir que de retornar els cales res de res. Doncs jo aquesta merda no la puc fer servir, aixi que ja veurem com acaba la cosa, si el dilluns no estic per la partida es que estic a presó per cremar la botiga.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Anims Viper,

en general es productes de Logitech que tinc no m'han donat mal resultat però si que sempre tenen alguna cosa que dona pel cul. He de dir que en ratolins he provat moltes marques i no acabo de trobar cap que m'agradi al 100% (diguem exigent) per exemple el que tinc ara un Steelseries no ho recomano i no tornaré a comprar ratolins d'aquesta casa.

A la botiga on el vas comprar no tenen la culpa de distribuir un producte que no funciona o sigui que millor no cremis la botiga, en tot cas hauràs de posar-te en contacte amb el servei tècnic de Logitech i suposo que et diran que potser ja no entra en garantia o el que sigui.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Doncs jo sempre he fet servir els ratolins Logitech el model més barat i en 10 anys potser n'he gastat dos.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#4
Doncs jo he tingut 3 G9 i els he canviat tots 3 per avorriment. La putada va ser quan em va fallar el botó esquerre del darrer i no en vaig trobar nous. Per variar m'he comprat el roccat Kone XTD i la veritat es que un cop m'hi he adaptat també em va molt bé.
No sé si productes més "barats" podran tenir més problemes de rendiment, però la veritat és que no he tingut mai cap problema. El G25, funciona, el G35 i el G930 sense problemes, excepte les escumes de les orelles que es pelen i la bateria que esta acabada... però pel demés...