MRE americana "Ració de combat", he menjat coses millors

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
D'on coi ho has tret això?

Volem proves de que realment t'ho has menjat! ç:D

Jo sempre que he anat a la muntanya i he hagut d'acampar he portat sobres d'aquells de pasta que s'han de bullir. Ocupen poc, pesen poc i no estan malament.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#5
Re: MRE americana "Ració de combat", he menjat coses millors

rush said:
D'on coi ho has tret això?

Volem proves de que realment t'ho has menjat! ç:D

Jo sempre que he anat a la muntanya i he hagut d'acampar he portat sobres d'aquells de pasta que s'han de bullir. Ocupen poc, pesen poc i no estan malament.
MRE Gallina blanca, xd ;)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
Va parir amb la merda que menges :p I a mi m'han tildat d'estrany a la feina per menjar batuts en pols.
Només com un comentari des del punt de vista extern a la comunitat, un vídeo de 50 minuts crec que es massa llarg pel públic general.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
ZeroQ said:
Només com un comentari des del punt de vista extern a la comunitat, un vídeo de 50 minuts crec que es massa llarg pel públic general.
+1 de fet jo no el vaig veure tot. Vaig saltar al final a veure quins efectes produïa aquesta merda en el nostre benvolgut líder. ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
ZeroQ said:
Va parir amb la merda que menges :p I a mi m'han tildat d'estrany a la feina per menjar batuts en pols.
Només com un comentari des del punt de vista extern a la comunitat, un vídeo de 50 minuts crec que es massa llarg pel públic general.
Totalment d'acord, jo pensava que el vídeo durava menys, però no em vaig fixar quan vaig veure que eren 50 minuts em va semblar moltíssim. La falta de practica en vídeos reals.

Per cert no hem va sentar res malament, es mes vaig fer una cacona perfecte, ni massa tova ni massa dura :çsi: