mods no actualitzats LHD CUP / CUP LITE

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Al gener es van actualitzar el CUP i es van solventar una cantitat important d'errors que afecten als mods CUP que tenim al repositori. (particularment glitches i bugs al LHD que donaven molts problemes,així com altres temes als LAV i al RIHB )

Es pensa actualitzarlos?
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#4
Viper, el LHD que tenim al nostre Addon està supercapat perque el va extreure en Silver del CUP, pero unicament va baixar el arxiu del vaixell i no de tots els elements (per exemple, no pots demanar un RHIB ) ...
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#5
passa el mateix amb el RHIB i amb el LAV, no es van adjuntar totes les dependencies i depen de quin vehicle poses al editor, al faltar-li les dependencies dona errors.

Seria d'agrair que quan s'actualitzin aquests mods, s'incloguin totes les dependencies per permetre l'us d'aquests mods en tota la seva funcionalitat. .
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
Bé quan s'intenta extreure una única cosa d'un mod gran com el CUP, o el RHS per posar un altre exemple, és molt difícil que no tingui errors, ja que les unitats solen tenir dependències d'altres addons del mod, parts comunes, i quan vas seguint les dependències, acabes amb un addon més del gran del necessari. La CUP de vehicles ocupa 3.2 gigues, per extreure una unitat sense errors, potser acabes amb un addon de 2 gigues, dic potser, només m'ho invento. En Silverarrow ha d'aconseguir extreure el LHD ocupant el mínim possible i amb els mínims d'errors possibles, cosa no tan fàcil. A veure que diu ell.

Com a alternativa. Algú ha provat aquest?
http://www.armaholic.com/page.php?id=27648

Una altra alternativa es treure el LHD_CUP i el CUP_CC_LITE de l'estàndard, i fer servir la CUP sencera com a mod extern. Així tindrem menys feina tant en Silverarrow com jo, i en canvi tindrem aquests addons sense errors. De tal manera que la gent s'ho baixi de la web seva o de l'Steam quan es vulguin fer servir coses de la CUP.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#7
Ambdós addons, LHD i el pack CUP lite, van ser concebuts com a solució personalitzada per una sèrie de missions de la primavera passada.

Cal recordar que en aquells dies hi havia un problema important d’espai al repositori. Per tant vaig extreure els mínims arxius necessaris i vaig fer uns quants retocs al codi perquè funcionessin sense problemes, tot respectant les seves respectives llicencies. Prova d’això és que es van poder executar les missions sense cap incidència.

En el cas concret del LHD, estava pensat perquè funciones la seva versió buida i sense fer servir els RHIB.

No esta dintre dels meus plans actualitzar-los en els propers mesos. Un dels motius principals és que no tinc temps per dedicar-hi. Però si algú s’hi vol animar, pot fer-ho lliurament. Tindrà tot el meu suport moral.

La solució que proposa en Viper, fer servir els mods sencers de la CUP com a mods externs, em sembla una bona idea. :çsi: