Mods de Só

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Hola senyors...he estat provant desde ja fa uns dies, el mod de só Dynasound 2.0, el recomano molt, si més no, proveu-lo per qué val la pena.

[youtube]m9II-MUp4QI[/youtube]
-------------------------------------------
[youtube]McHi3scElFs[/youtube]

Avui, he descobert un segon Mod del mateix LAxemann, el Mountain Reverb, és totalment compatible amb el primer i heu de veure com rebota en temps real el só a les montanyes...espectacular!

[youtube]04YChAAPnrA[/youtube]
-------------------------------------------
[youtube]ah2Wih0FpCk[/youtube]

Estaria bé fer uns testejos per a saber si es pot fer servir a les partides. Salut senyors! :çsi:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#6
Doncs ha sortit nova versió del clàssic JSRS Soundmod que he fet servir desde l'Arma 2.
Ara ja no se quin fer servir, vaig a fer uns testejos en alguna missió, però els entesos d'aqui, podeu donar alguna recomanació al respecte?

Salut :çcerv:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#7
Ho sento Paper. Els dos són mods de molt alta qualitat. És qüestió de preferències: el Dynasound té potser un toc més real, mentre que el JSRS tendeix a ser una mica més cinemàtic. Al final però, és qüestió de gustos i, també, de quina combinació targeta de sò/altaveus tinguis: no tots tenen el mateix espectre de sortida. Tria el que més t'agradi!
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#8
Després de fer uns testejos en alguna missió...encara estic més indecís.

El Dynasound li dona una profunditat / inmersió al joc espectacular, cosa que li falta al JSRS, però aquest últim millora el só de totes les armes i vehicles del joc...és una passada també.

Trobo que al JSRS li falta el Enhanced Soundscape i per mi seria el mod perfecte de so. Seguiré fent proves per veure per quin em decideixo. ç?|