Mod ACE2, Instal·lació i configuració.

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


A.C.E. 2 (Advanced Combat Environment 2) per l'ArmA2 és un mod de conversió total i es basa en l'ACE per a l'ArmA 1, que es va basar en WGL de OFP (Operation Flashpoint, l'original, no la merda que ha fet fa poc Codemasters).
Aquest mod es doncs per això un conjunts de modificacions i d'inclusions al simulador original, que porta el realisme del ArmA2 a quotes mai vistes, perquè us en feu una idea aproximada, l'ACE2 aporta 20.000 modificacions, entre correccions de bugs del sim original, addició de coses noves, com funcionalitats, armes, vehicles, soldats, etc..., millorar de gràfics sistemes ja existents com el de balística, etc...

Requisits

Opció A
- ArmA2 ultima versió.
- Expansió ArmA2: OA ultima versió.
Opció B (Recomanat)
-ArmA2 Combined Operations.

Instal·lació

1 - Instal·lar el Six Updater. Aquest es un programa que es pot servir per instal·lar i tenir al dia l'ACRE o qualsevol altre mod, altament recomenable.
2 - Executar el 'Six Updater - GUI'
3 - Assegureu-vos que el 'A2 OA - A.C.E.' esta seleccionat. (Feu clic dins del camp predeterminat, i seleccioneu si no)
4 - A la finestra principal de la dreta, teniu diferents pestanyes, hi ha una que es diu Mods, aneu aquí.
5 - En el llistat de mods seleccioneu l'ACE i tots els ACEX. Feu clic dret als mod i seleccioneu l'ultima opció, de color verd, que posa 'Updater actions', i allà seleccioneu 'Install or Updater'.

Aquest instal·larà ara els mods seleccionats automàticament. Això pot trigar una estona, depenent de lo que hagi de descarregar.
Un cop acabat ja teniu l'ACE2 descarregat. Per actualitzar el mod, nomes heu d'obrir el Six Updater i fer el passos del 3 al 5, o si voleu actualitzar tots els vostres mods, a d'alt a l'esquerra teniu un botó gran de color verd que posa 'Run updater'.

Configuració

Ara cal fer-nos un accés directe a l'escriptori per poder llançar el mod. El que fem es fer una copia de l'icona que fem servir normalment per executar l'ArmA2+OA, li posem un altre nom, el que vulgueu, jo li poso ACE2.

1 - Clic dret al nou accés directe i seleccionem Propietats.
2 - A la línia Destinació, hem d'afegir -nosplash -world=empty -mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_SM
Per exemple:
"D:\Jocs\Valve\Steam\SteamApps\common\arma 2\arma2oa.exe" -nosplash -world=empty -mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_SM
Si a la vostre adreça hi ha cap espai, com a l'exemple que \arma 2\ te un espai, llavors s'han de posar cometes, i els modificadors després de les cometes.
3 - Li donem a D'acord (OK) i ja esta.

Quins CBA seleccionar.

Si tenim nomes A2: @CBA;@CBA_A2
Si tenim nomes OA: @CBA;@CBA_OA
Si tenim el CO: @CBA;@CBA_A2;@CBA_OA

Nota: Els mods ACEX_RU i ACEX_USNavy no son obligatoris, però si recomanables.

Per llançar el simulador amb l'ACE2 farem servir aquests accés directe.
Els modificadors fan:
-nosplash ----> Eliminar els crèdits del començament, disminuint el temps de carrega.
-world=empty ----> Evita que es carregui cap illa al principi, disminueix el temps de carrega, i evita que carreguem una illa que a lo millor no farem servir.
-mod=@mod1;@mod2;@mod3 ----> Això es per carrega els mods, després de -mod= es posara el nom de la carpeta de cada mod, i entre mods es separaran per punt i coma (;).

Instruccions

Una guia per fer servir l'ACE2, teniu en compte que aquesta guia es antiga i moltes coses poden haver canviat, però tot i aixi la guia esta molt be. No toca tot l'ACE2, pràcticament nomes el tema de mires.

TheSwissMAVERICK te un canal del youtube on ha pujat un munt de vídeos per aprendre a fer servir l'ACE2.
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#2
Ja el tinc instal·lat viper!.
Ara el que em passa és que no sé com obrir-lo. Haig de crear una nova carpeta i canviar el nom a Propiedades de l'arxiu?.
Fins aviat!.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
Perdoneu, l'ultím update és el 1.10 i l'estandar del grup (nov 2010) diu 1.09, suposo que s'ha actualitzar, els updates son acumulatius o s'han d'instal·lar tots com al il2 i buscar els antics?, i suposo que llavors depres s'instal·la el ACE 2 com dieu al primer post oi?, avig un pel perdut.

Buran
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Les últimes partides que em fet han sigut amb l'arma2 pelat, sense ACE i sense OA, encara que jo recomano que te'ls instales. Si has instalat primer l'arma2 i després el ACE mantindràs la icona d'accés al A2 pelat que fem servir de moment. El ACE és un conjunt de mods que pretenen millorar el simulador i fer-lo més realista. Després carregar-los o no és optatiu.

La versió que em fet servir darrerament és la 1.10. Si els tens a STEAM s'actualitza automàticament (sempre i quant no hagis desactivat l'opció de "mantenir el joc actualitzat" a les opcions del STEAM, clar)
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#10
senyors, no és necessari l'ARMA 2 per tenir l'ACE, basta l'ARMA 2 OA. A mi la sequencia de destinació que ha posat en Viper no m'ha funcionat. A mi m'ha funcionat aquesta: -nosplash -world=empty -mod=@CBA;@CBA_A2;@CBA_OA;@ACE


(no se que pot ser ç?| )


salut!!!!!!!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
TBlack said:
senyors, no és necessari l'ARMA 2 per tenir l'ACE, basta l'ARMA 2 OA. A mi la sequencia de destinació que ha posat en Viper no m'ha funcionat. A mi m'ha funcionat aquesta: -nosplash -world=empty -mod=@CBA;@CBA_A2;@CBA_OA;@ACE


(no se que pot ser ç?| )


salut!!!!!!!
Per tenir l'ACE2 sencer cal l'ArmA2:CO, lo que seria l'ArmA2 mes l'expansió Operation Arrowhead (OA), si nomes fas servir el OA estas fent servir una versió destinada a aquesta expansió i per tant no completa de l'ACE2.

A mes a la teva seqüencia et falten un munt de carpetes de l'ACE2, el @ACEX, el @ACEX_SM i algun que em deixo, ara no estic a casa.
 

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#12
A mi les carpetes que dius se m'obren sense cap problema. Crec que es per que he fusionat el Free amb el OA.

A l'escriptori del joc em marca abaix a la esquerra com si tengues els dos. :çvic:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#16
Has posat l'armafree com a addon del OA, oi? En realitat el CO és això un es carrega com a MOD quan es llença l'altre però no sabia que es pugués fer amb el free. Funciona bé? Estas fet tot un haker... :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#17
Una cosa que em vaig oblidar de posar al primer post del fil, per poder fer servir algunes coses de l'ACE2, com tops per les orelles, ulleres de sol o de seguretat, mascara de gas, etc... ens cal llançar abans del simulador el ACE clippi, es un executable que trobareu dintre de la carpeta de l'ACE2 que hem instal·lat. Aquesta aplicació ens permet modificar algunes coses, com que no sentim els missatges de radio de la IA, nomes els veuríem al xat (cosa molt útil perquè no callen i el 95% del temps no serveix per a res), activar o no el punter, etc...
Llavors, sempre em de llançar primer el ACE Clippi i despres el simulador.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#18
Ahir vaig tornar a instal·lar de l'stem l'ARMA2, ARMA2 OA. Aquest matí abans d'anar a la feina i instal·lat tots els mods de l'ACE2 des del sixupdater i continua fallant amb el mateix error d'ahi :evil: ... em cago en tot. Fa un parell de dies viag poder jugar amb en Kronus al mateix server i ara m'acaba petat l'executable de l'arma2oa amb error de windows. Algú més a part del viper li ha passat això? Ja vaig provar el que em va dir el viper de fer de host en internet en domination i tampoc.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#19
ZeroQ mira't aquest post: https://dev-heaven.net/issues/29406 (està en anglès)

Sembla un problema similar al teu de manera que les solucions que s'hi proposen potser podrien funcionar. Revisa que no hi hagi addons "extra" a la carpeta d'addons original tot que hagis desinstalat i tornat a instalar ja que a vegades els arxius no originals no s'esborren en un procés de desinstalació.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#20
Actualitzat per Sickboy fa 3 mesos

When you run Six Updater, down in the log window it warns you about custom addons that reside in the official game addons folders.
Remove these addons first.

Updating base class ->Default, by asz_ndd_weapons\config.bin/CfgModels/Weapon/

Secondary it seems you are running out of video memory.
Try updating your video drivers (although actually it seems you have the latest version 296.10), and perhaps set your video memory to normal or low in the Options.

Vertex buffer needs to be created before rendering. Out of memory? x\ace\addons\sys_blood\drop_1.p3d

Also best simply launch through Six Updater. Your startup line is a mess. No need for double -mod= entries, double -name entries, or other double entries and so on.

== "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\ArmA2OA.exe" "-mod=C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\Common\ArmA 2;EXPANSION;ca" -mod=Expansion;@ace;@cba;@acre;@jayarma2lib;@ace;@acex;@acex_ru;@acex_sm;@acex_usnavy" "-name=Giulio Cangiano" -nosplash -world=Zargabad -mod=Expansion;@cba;@acex;@acex_ru;@acex_sm;@acex_usnavy;" "-name=Giulio Cangiano" -nosplash -world=Zargabad

== "c:\program files (x86)\steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\ArmA2OA.exe" "-mod=C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\Common\ArmA 2;EXPANSION;ca" -mod=@CBA;@ACE;@ACEX;@ACEX_USNavy;@ACEX_RU;@ACEX_SM

#8
Actualitzat per trok fa 3 mesos

thanks for all! I found the problem. It was an old file in ARMA II/addons folder. I removed the file that you menthioned and now all works good! Thanks. Many thanks!
Entre moltes coses, el que diu es que el SixUpdater t'informa d'errors al log de sota, i que aquest tio el que li passava com diu en Balder es que teniu un addon antic que li donava el problema.