Missió: Sorpresa diürna (18/04/12 22:00h) CAP

#1
Missió: Sorpresa diürna (18/04/12 22:00h) CAP
Ho sento però no he tingut temps de preparar una missió per avui. Si us sembla bé volem una MPx4 d'en OverLord del E69. Es titula "Sorpresa diurna" no hi ha briefing per tant veurem que surt.

Aquest cop recordem que inicialment no tenim armament!

Briefing

Codi:
    overlord missions.
    ---------------------------
    Sorpresa diurna.

    El ataque nocturno realizado la pasada noche ha tenido un éxito parcial, pero tambien sus consecuencias.

    Los rusos ha emplazado una bateria de sams en el WP Delta, osea nuestra entrada al valle.

    Deberemos rematar la fanea, pero esta vez estaremos apoyados por 4 A-10a y 2 F16 que atacara el wp Delta en 30 minutos aproximadamente desde el norte mientras nosotros entramos por el sur.


    Nuentra mision consistira en atacar lo que nos dejamos la pasada noche.

    WP C1.
    emplazamientos de cañones autopropulsados.

    OP1.
    Puesto de observacion, desde esas laderas deberemos comprobar, SI ES POSIBLE, el efecto que ha tenido el ataque de los A-10. (SACAR UNA FOTO PARA EL INFORME)

    WP C2.
    Atacar los SA que aun estan intactos.




Pilots
Alfa 1: MadElf
Alfa 2:
Alfa 3: Castel
Alfa 4: Rush
Alfa 5:

Pilots FC
Beta 1: Blaucel
Beta 2: Nippó
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Jo crec que el meu PC dóna, el limitant és que tinc connexió wifi i no se si pot provocar algun retard. Per proves que he fet no tinc cap mena de lag, però no he provat mai de fer de server amb tants jugadors.

EDITO: He recordat que tinc un cable de xarxa llarg i he tirat un cable del PC al router travessant tot el pis, us podeu imaginar la cara de la jefa general... ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#10
Buran said:
Segurament no podré participar avui, no estic gaire fi avui, em sap greu.

Buran
Aiiiiiiiiiiiiiiiii el Barça.... ç:D ç:D ç;)

És broma, no dubto de la teva paraula eh?
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#14
Doncs ho sento molt el que em va passar ahir amb el ts. Et juro MadElf que no ho faig expressament. Segurmanet dec portar a sobre la maledicció del faraó kamov i fa que jo no pugui jugar les missions tranquil i sense problemes (si algú sap algun ritual màgic per lliurar-se d'això que m'ajudi) ç:D

Bé, ara deixem-se de tonteries. Encara no he resol el problema, i n'hi tant sols sé de on ha sortit aquest problema. Si em passa gaire sovint ja m'hi posaré més.

Salutacions :çseny: