Missió: Recuperar Akhalsopeli (29/2/12 - 22:00h) CAP

#1
Missió: Recuperar Akhalsopeli (29/2/12 - 22:00h) CAP

L'exèrcit georgià ha pres el control de la ciutat Akhalsopeli (qui ho pronuncii bé te premi ç;) ). Aquesta ciutat és estratègicament molt difícil de atacar ja que te poques vies d'accés i força bosc. És per això que necessitarem dels valents pilots de Black Shark per a donar suport CAS als grups d'assalt!



Procediment de la missió
Atacarem des del nord i des de l'est accedint simultàniament per tots dos accessos a la ciutat. Els pilots del Ka-50 hauran de:
1.- Passar a recollir els grups d'assalt situats als WP1 de les seves rutes de vol. (necessari que els líders de grup sobrevolin les tropes!!!)
2.- OBJECTIU PRIORITARI: Eliminar el bloquejos situats als WP2 dels seus respectius plans de vol. Ho han de fer ràpid abans de que arribin les nostres tropes d'assalt.
3.- Un cop aconseguit tindran via lliure per atacar els blancs situats a la ciutat. Quan quedin sense munició retornin a FARP. Re-atacs a discreció dels líders de vol.

Els grups d'assalt un cop aconsegueixin internar-se a la ciutat desplegaran infanteria amiga per a verificar l'estat de la ciutat i la seva seguretat.

Dades de intel·ligencia
1.- Se sap que l'exercit georgià disposa de tancs T-72V, Strela i varis AAA així com armament de mà. Es desconeix el nombre d'unitats, però s'estima que siguin superiors al grup d'assalt.

2.- L'enemic ha establert bloquejos en les dues rutes d'entrada a la ciutat amb tancs i strela. Les dades de la seva última situació coneguda han estat carregades als seus mapes tàctics ABRIS.

Dades meteorològiques
*Hora de la missió: 6:00 AM (acaba de fer-se de dia)
*Temperatura: -2º C
*Petites precipitacions en forma de neu.
*Boira fins a 600 m.
*Vent: a nivell de mar 3m/s a 2000 metre 5m/s
*Turbulències: 7m/s *0,1

Armament
* Piló extern: Vikhr
* Piló intern: S-13 (coets perforants)

Ruta carregada al Ka-50
WP1: Punt de reunió amb grup d'assalt
WP2: Grup de bloqueig georgià a atacar.
WP3: Centre ciutat.
WP4: Punt de sortida de la zona de combat.
WP5: Retorn a FARP.

FARPs
Vetka: freq. 127 500 (assignat a grup Alfa)
Torba: freq. 127 600 (assignat a grup Beta)

Pilots
Alfa 1: Buran
Alfa 2: Castel
Alfa 3: Rush
Alfa 4:

Beta 1: Madelf
Beta 2: Balder
Beta 3:
Beta 4:

NOTA: Intentaré que els FARPs disposin de mecànics, repostatge i re-armament... però no prometo res! ç:x
 
#8
Buf, els OSA i STRELA han fet miquetes al nostre esquadró! ç:x Queda palès que no he calibrat prou bé la missió... els Strelas no havien estat un problema greu fins avui!!!

Si us sembla bé modificaré la missió: treure uns quants Strela (potser no tots ç;) ) i l'OSA, substituint-los per AAA que potser la tenim més per mà. A veure si podem gaudir de la missió de forma "diferent" a la d'avui! ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Si si, l'escuadró ha sortit una mica escaldat avui.

Proporo una idea, es pot fer que un vol IA d'avions es carregui els Strela i OSA i després entrem nosaltres? Així hi ha un factor més realista de coordinació i més focs artificials. ç:D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#11
Escaldats ...., però que escaldats de veritat ç:D ç:D ç:D , i això que hi feia un fred de nassos nevant i tot i la Stolitznaia (la veu del K50) que verifiquessim l'antigel de rotor" tota l'estona, però total, si ens enviaven un festival de cohets que els veies de lluny i només pensaves, serà per mi?segur?, vols dir? potser no oi? està molt lluny encara.. però s'apropa, està venint, i et quedaves "glaçat" (mai mes ben dit) i .... pumm :çsi: , m'han tocat, i ara caig a terra, ostres, no pot ser, si semblava que no em disparaven .... això em pensat més d'un, però ens ho em passat de bé, i axò no ens ho treu ningú.

Madelf, com ho veus?, jo deixaria la missió tal i com està i la possava a l'acadèmia com a vol d'iniciació. :çvic:

De veritat, apart del que varem parlar, la missió va ser entretinguda i ens ho varem passar d'allò mes bé.

Gràcies pel vol, ens veiem a la propera.

madelf said:
OK, perfecte, posaré uns Su-25T per a que entrin a bombardejar les posicions de bloqueig (fora de la ciutat) i tot seguit entrem nosaltres per a fer neteja dins la zona civil. :çsi:
Sobre aquat tema tens privat.... no sona molt bé oi ? ç?| , són bones intencions, s'ha m'ha despertat una bombeta al cap :volador:

Ens veiem.

Buran