Missió per divendres o diumenge?

#1
Hey companys,
fa temps que no porposso res, així que per encetar l'any us preposso una d'aquestes dues missions per testejar i volar una mica:


Missió per Huey, A10c i Su25T : Operation erease and replace
L'enemic ha agafat el control d'un poblat i l'hem de recuperar, les aeronaus que no ocupem les agafarà la IA.


Campanya DINÀMICA per Mig-21Bis: Mig-21Bis Dynamic Campaign
Per el que sembla, el resultat d'una missió afecta a la següent, totalment automatitzat, p.e.: destrucció permanent d'unitats, instal·lacions, conquistes, etc i amb molt bones crítiques.

Algú s'hi apunta? :çruc: Quin dia us va millor?
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
Doncs si és diumenge i em poseu un A10, jo m´ hi apunto!!! :çruc: (per un diumenge que puc.....) :çseny:

PD: i si no em poseu un A10 i m´haig de posar dins la cabina d´un Mig-21, tampoc li faré cap lleig, tot i que em quedaré a terra recordant com engegar el trasto aquest ç;)

Salut!
 
#10
Finalment hem relizat la missió de Search & Replace. La gran decepció ha estat que porta les etiquetes activades, i per no perdre més temps hem tirat endavant.

La missió ha anat e fàbula. Els A10c hem eliminat gran part de l'artilleria i els reforços enemics junt amb una bona secció de infanteria. Els Hueys han fet varis desplegaments de tropes que poc a poc han eliminat les restes de forces enemigues que hi quedaven al poblat. Tot i les etiquetes ha estat una missió força guapa!

Aquí em Kopant tornant de la missió amb alguna que altre ferida de guerra.


En NoCardis seguint en Josep per a la inserció de tropes.



En Josep donant suport super proper a les tropes que acaba de desplegar en un intent d'eliminar l'última resistència enemiga.


Finalment hem acabat la missió força ràpid i hem decidit tocar una mica el Mig-21Bis intentant fer uns Touch-and-Go... però sembla que avui no era el dia adequat per tant per la propera ja sabem que ens toca!

Gràcies companys per la partida, molt entretinguda!