Missió: La presa (28/10/11 - 22:00h ) Cap

#1
Missió: La presa.

Aprofitant que ja hem fet alguna classe d'armament amb dos dels nous reclutes, hem decidit començar a fer alguna missió, tot i que una mica light, tant per a que practiquin com per a acabar de veure els temes que ens queden pendents. Així doncs, us proposo fer una missió i començar a divertir-nos!



Intel·ligència informa que durant la nit les forces terroristes han pres la ciutat de Dzhvari establint varis efectius als carrers de la ciutat. El govern Abjasia esta sumit en ple conflicte amb Georgia amb la qual cosa no disposa de recursos per a gestionar la crisis.



Els terroristes han exigit la capitulació del govern Abjasia per la forca i amenacen en fer esclatar la presa situada al nord de la ciutat, cosa que desencadenaria un desastre en Dzhvari, Zugdidi i totes les petites poblacions situades cap al sud.

Per sort intel·ligència ha aconseguit esbrinar que els terroristes encara no han desplaçat els explosius a la presa. El convoy que transporta els explosius ha sortir de Mestia i s-espera que arribi a la presa aproximadament en 1h i 20 minuts.

Donat que disposem de un FARP proper a la zona del conflicte realitzarem un atac llampec utilitzant els nostres Ka-50.

Els objectius son:
Objectiu primari: Localitzar i destruir el convoy que transporta els explosius abans de que aquests arribin a la presa.
Objectiu secundari: Eliminar totes les unitats insurgents situades a la presa i a la ciutat de Dzhvari.

Intel·ligència també informa que les unitats de que disposen els insurgents son principalment personal armat amb fusells, defenses AAA, i algun transport de tropes lleuger subministrat de contraban per el exercit georgià. S-han carregat al pla de vol la informació sobre les defenses aèries que ha aconseguit localitzar intel·ligència.



El pla de vol contempla:
WP1: Mestia - origen del convoi amb els explosius (objectiu primari)
WP2: Ciutat de Dzhvari (objectiu secundari)
WP3: Presa (objectiu secundari)


Bona sort!

Grup Alfa:
Alfa1: MadElf
Alfa2: Balder
Alfa3: WaWa
Alfa4: Buran

NOTA: Si s'apunta més gent podem ampliar places, tanmateix recordeu que es tracta de una missió d'entrenament per als cadets i per tant la dificultat s'ha moderat força i segurament haurem de interrompre la missió per explicar alguns conceptes, fer refly, etc... :çsi:
 
#6
Finalment varem ser tres, en Wawa, en Balder i jo a la missió d'entrenament. L'objectiu de la missió era que els reclutes tinguessin un primer contacte amb un vol "llarg", els punts d'observació, la cerca d'objectius i l'atac. Efectivament els primers cops és estressant intentar mantenir el helicòpter quiet mentre cerca objectius, intentes no estampar-te amb la muntanya que fas servir de cobertura i vigiles de no entrar en el rang de la antiaèria enemiga... però d'això es tracta!! ç;)

Amb tot en Balder va fer un molt bon paper... amb algunes passades suïcides per sobre dels objectius (tot sigui per provar la punteria amb coets).





Molt bona feina, ara tan sols queda anar practicant i aprofundint en la complexitat del simulador!
 
#8
Efectivament, la topada amb el convoi va ser espectacular i atropellada... molts focs artificials XD. El problema en aquestes condicions és que el terreny és tan accidentat que no pots aprofitar el rang màxim de les teves armes i el contacte amb la antiaèria és difícil d'evitar. Una emboscada seria una bona opció però la IA no es pot enganyar... Realment no sabia com afrontar una aproximació cap aquest convoy que fos efectiva, ràpida i segura. ¿Alguna idea?

Vaig acostar-me a la corba de la carretera i vaig començar a treure el cap fent un vol lateral, no em fiava ni un pel. En veure el convoi es va comunicar de immediat i com que la carretera era força alçada respecte el riu vaig aprofitar la conca per a refugiar-me dels hostils. En sortir del rang de les AAA en Wawa ja havia tombat gran part del convoi i en adoptar posició d'atac ja no vaig veure cap amenaça mes (per el track veig que encara quedava una AAA).

Existeix un document que intentaré penjar que "sembla" una doctrina de les ales rotatòries del exercit espanyol... una mica antiquat però que conté seccions molt interessants com per exemple una de tàctiques d'exploració.