Missió: Home Llop (22/02/12 - 22:00h) CAP

#1
Missió: Home Llop (22/02/12 - 22:00h) CAP
Encara n'he de polir alguns detalls però ho enllestiré per dimecres! :çsi: Es tracta de una missió nocturna molt senzilla, en tot moment ens hem de mantenir fora del abast del antiaeris, i a més hi ha pocs objectius. Amb la visió nocturna és factible veure els enemics a 7Km (rang dels nostres míssils) però veurem com utilitzar els coets de il·luminació, a més, per aquells que vulguin aprofitarem el transfons "marí" per enfonsar un vaixell amb míssils KH-27! Sobre com fer funcionar el nou armament us en faré cinc cèntims abans de iniciar la missió, us asseguro que no costa gens. Moltes novetats però estic segur que les podem assolir perfectament! :çsi:

Briefing


Últimes imatges dels pirates, negociant preu d'hostatges.

Durant l'últim més un grup de pirates s'ha apoderat d'un Molniya i ha estat atacant mercants de totes les nacionalitats que navegaven aprop de la seva base. Els objectius son aparentment indiscriminats, desballesten els vaixells, venen les mercaderies al mercat negre i demanen rescats per els tripulants. Davant les pressions internacionals s'ha decidit realitzar un atac nocturn sorpresa sobre la base des d'on operen aquests pirates i eliminar-ne tot rastre. L'objectiu de la missió és prendre control de la base pirata i rescatar tant hostatges com mercaderies i vaixells.

Mitjançant satèl·lit hem descobert la seva base d'operacions. Mitjançant les fotografies hem detectat unes defenses aèries mínimes junt amb un vaixell del tipus Molniya presumptament procedent del mercat negre o de desguassos dels exercit rus. Aquests seran els objectius prioritaris del grup Alfa (ka-50), un cop eliminats protegiran l'avanç del grup Beta (helicòpter de transport que porta les tropes d'assalt a la base pirata) i eliminaran qualsevol intent de fuga de la base.


Localització per satèl·lit de les defenses AAA estàtiques.

Us enlairareu des del Kuznetsov cap a WP1, aquest serà el vostre punt d'observació i atac. Els objectius son:
1) Eliminar el Molniya.
2) Eliminar les quatre defenses AAA de la base per permetre al equip d'assalt aterrar i assegurar la base pirata.
3) Eliminar qualsevol intent de fuga dels pirates.

Nota: Queda totalment prohibit eliminar qualsevol vehicle estàtic o edifici, evitant malmetre mercaderies robades i/o hostatges.


Base pirata.

En assegurar la base el grup d'assalt llançarà una bengala de color verd indicant que la missió ha estat un èxit. Arribats aquí el grup Alfa tornarà cap al Kuznetsov que esperarà en la mateixa posició que al enlairament.

Condicions climàtiques:
Nuvolositat baixa amb una mica de vent. Temperatures baixes.
Hora de la missió: 00:00h

Armament
Per a la missió tots els Ka-50 seran equipats amb coets S-8OM de il·luminació i casc amb visió nocturna, dos dels aparells amb míssils Vihkar i uns altres dos amb míssils KH-27.


Molniya pirata

Pilots
Alfa 1 (KH-27): MadElf
Alfa 2 (Vikhar): Bruan
Alfa 3 (KH-27):
Alfa 4 (Vikhar): Rush
 
#4
Perfecte nois! Veig que les novetats no us fan por :çsi: Ara be, quin tipus d'armament preferiu? Vikhar per anar destruint AAA i "qualsevol cosa que vellugui" o KH-27 per enviar el Molinya a fer una excursió sub-aquàtica?

Tingueu present que els que trieu el KH-27, un cop enfonsat el Molinya tan sols podreu utilitzar els coets de il·luminació, i arriscant molt el cul el canó. Els que trieu els Vikhar sereu els principals en destruir els objectius terrestres aprofitant la il·luminació creada per els companys.

Trieu trieu... ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Apunta'm un trasto, tant em fa xafar antiaeris com el Molniya aquest... el que vaig millor al grup. Al final es tracta de coordinar-nos i complir la missió! :)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Em sap greu però em temo que m'ho perdré ja que avui no podré ser per aquí fins al voltant de les 23:00. :çno:
Bona sort!
 
#12
Missió amb èxit, tot i que molt accidentada!

Realment ha quedat clar que no podem fer missions nocturnes... en Buran s'ha quedat sense llum casa (tot sigui per ambientar-se en la missió nocturna), el Rush tenia problemes al activar la visió nocturna, el balder donant voltes i jo amb el meu equip fent fora a tothom i explotant enmig del aire sense cap sentit (he mirat el track i efectivament ni m'han disparat, ni he tocat a terra ni res de res)... :çboix:

Amb tot s'ha de dir que ens n'hem sortit molt bé amb els coets de il·luminació S-8OM (en Balder ens ha mantingut la zona ben il·luminada tota l'estona), hem eliminat el Molniya sense problemes, hem donat comptes de les AAA i hem detectat l'intent de fugida d'uns camions. Tot s'ha de dir, ens hem deixat per el camí un parell de llanxes que si s'han escapat... a, i hem aterrat al porta-avions!!! Per tant tot i les dificultat tècniques, que han estat moltes, la perícia dels pilots ha estat lloable!


Il·luminant la zona de blancs amb els coets S-8OM. Es pot veure que el vent i el contrapes d'un sol Kh-25ML fan anar el helo de costat.



En Rush aterrant amb èxit al Kurnetzov.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#13
Tot i els problemes ha estat una missió prou divertida... hem après coses i ens hem coordinat prou bé.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#14
madelf said:
Es pot veure que el vent i el contrapes d'un sol Kh-25ML fan anar el helo de costat
No se si debia ser això perquè jo vaig dur tots dos penjant tota l'estona i l'helicopter també m'anava de costat. De costat... i inclinat, i rotant tontament, i fent trajectories de mosca, etc. Definitivament debia només ser l'efecte del vent. ç:D

Ara, il·luminant el terreny ja m'ho vaig passar prou bé. Em va fer rabia no poder aterrar tot i haver arribat sa i estalvi a la vora del portaavions. :çno: (segur que també va ser culpa del vent ç:D )