Missió: Deep Strike (11/01/12 - 22:00h)

#1
Missió: Deep Strike (28/12/11 - 22:00h ) Cap
Aquesta missió intenta destacar les capacitats dels Ka-50 per aprofitar el terreny i evadir les defenses anti-aeries. Així doncs prepareu-vos per a fer un vol rasant i controlar l'entorn per si som descoberts!

Briefing
Les nostres tropes han establert un front per a contenir les forces georgianes fora de territori abjasia. Les darreres setmanes el front a estat fortament castigat per un grup de helicòpters MI-24 que opera des de un FARP proper, que també s'utilitza com a centre de re-aprovisionament de les tropes frontereres.



El front enemic consisteix en grups de blindats protegint els ponts que donen accés a territori georgià així com un cordo de sistemes antiaèries de curt abast (principalment AAA i Strelas). Adicionalment aquest sector també esta protegit per sistemes Bulk de mig abast en l'aeroport de Senki i patrulles de Mig-29A regulars per la zona.

Per tot això s'estima que la millor manera de eliminar el FARP consisteix en enviar un escamot de Ka-50 en missió deep-strike. Per a fer-ho els helicòpters hauran d'utilitzar la seva maniobrabilitat per a evitar ser detectats per els sistemes anti-aeris i eliminar el mes ràpid possible les unitats situades al FARP així com les seves infraestructures.

Bona sort!

Grup Alfa:
alfa1: MadElf
alfa2: Pastel
alfa3: Buran
alfa4: Rush
 
#5
Ara que hem fet la missió us puc dir que dintre de tot l'hem fet força bé. Lògicament ens falta pràctica però tenint en compte l'encarcarament general dels pilots i que aquesta missió tenia uns bons sistemes anti-aèris crec que el resultat ha estat prou bó.

Ens hem permès un parell de re-fly i donat la destresa dels pilots l'ambient ha estat distés i amb poca disciplina en general. A mesura que anem jugant anirem pujant el nivell.

De-Briefing
En travessar la línia enemiga per primer cop en Buran, que anava un pel endarrerit, ha topat amb una patrulla i s'ha endut un míssil de Strela (guiat per calor) i algunes bales, amb tot s'ha quedat sense sistema d'adquisició d'objectius però volant i s'ha pogut reunir amb nosaltres. En Rush i jo hem estat cercant angles d'atac tot rodejant la zona d'objectius, per desgràcia ens hem acostat un pel massa (tan sols uns metres) i ens han disparat varis cops... crec que no ens hem adonat de la meitat (per això hauríem de anar en parelles "ala de combat"). Tanmateix jo he caigut, crec que al partir pales. En Rush ha apostat mes fort, pensant que no quedava oposició, i ha avançat... dos míssils l'han eliminat del mapa. En Buran ha decidit saltar ja que sense skyval poc podia fer més que tornar a base.

En la "segona vida" en Buran i jo hem tornat a la zona de blancs i hem aconseguit un bon angle d'atac on veiem tot el Farp a uns 7Km. Hem aconseguit eliminar totes les unitats visibles, però algunes no quedaven bloquejades en el Skyval i he decidit acostar-me per una inspecció visual... però el parell de Migs que tenien una missió de CAP a la zona m'han detectat (m'he confiat pujant massa d'alçada i quan he volgut baixar ja em tenien fixat) i m'han liquidat ràpidament.

Conclusions
En total, com heu vist tot el riu estava defensat metre a metre per AAA i SAM de curt abast, a part de concentracions de tropes a les zones de ponts. El FARP tb tenia AAA i SAM, a més tenien una patrulla per carretera fent ruta per tot el front i una CAP de 2 Migs regirant la zona constantment... i en dues vides hem finalitzat la missió!!! No està del tot malament no?

També estic content perquè ha quedat força demostrada l'habilitat del Ka-50 per utilitzar el terreny per evitar les defenses aèries i la seva mobilitat per canviar de posició d'atac i mantenir un atac constant sobre els objectius.

Si algú vol veure el track amb el TacView0.95b aquí el teniu! :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Molt interessant el TacView, més que res perquè ja al travessar el riu em va tocar un míssil i ni me'n vaig assabentar, i després abans de caure ja m'havien disparat un cop i no ho vaig ni veure.
Esta clar que cal anar amb molt de compte, i tot i així...

També penso que una de les coses que cal practicar més és saber fer maniobres d'evasió amb soltura per en el moment que hi ha un indici de perill, sortir cagant llets del lloc on estas, és a dir, passar d'estacionari a marxar a tota ostia sense perdre el control, penso que en les missions pot ser una de les coses que ens siguin més útils. No se si realment hi ha algun tipus de maniobres d'evasió per aquestes situacions, o l'únic que es pot fer és marxar cagant llets. Seria una cosa a estudiar.

Una altre cosa que no fem servir i que pot ser útil son les bengales. A mi ahir potser m'haurien salvat. Penso que si notem un impacte a l'helicopter i no veiem què ha estat el que hauriem de fer és deixar anar un castell de focs i marxar. Si ens han bloquejat amb un laser no fa falta, perquè ja sabem que no serà un missil IR, si veiem traçadores tampoc, però en el cas que veiem una estela de fum o que no tinguem clara quina és la font que ens ha impactat deixem anar el castell de focs i marxem que per alguna cosa tenim les bengales.

No sé, penso que son coses que podríem provar que per això tenim el BS i l'escuadró que ens paga els helis :D
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
La missió va estar molt bé, jo amb la meva poca experiència i el descontrol amb els controls :çboix: vaig disfrutar, evidentment que haig de pràcticar molt, ahir vaig fer mes nosa que servei, però serà un tema que aniré solucionant :çsi: .

Varem sortir de base i jo em vaig quedar bastant al darrera, un helicopter NO és un avió, i per tant, fins que no em vaig centrar jo, el meu "tauronet" es barallava amb mi, al final vaig començar a entendre el tema del trimatge i per fi vaig poder possar rumb cap a l'objectiu, saltant com un "loco" per eviat el radar i els cables de la llum, semblava un cangur jejeje, al travessar el riu veig foc enemic, no vaig sentir cap impacte, però ni un, però em van tocar ("com no eh"? ç:D , es mi sino), però vaig arrivar al WP asignat, el Madelf i en Rush estavan fent la feina, disfrutant com enenos vaja, i jo que dexideixo possar l'aparell en estacionari, ç?| , però l'aparell no vol, ni que fes el que jo vulgues, unes quantes males paraules, crits i insults, i tocar uns quantos botons i per fi es queda quiet en estacionari, per fi, però ... que no es cap allí !!, que has de mirar més cap a la dreta, l'havia enfocat cap al lloc equivocat, quina por treure l'estacionari, vaig maleïr en rus i tot, (en rus no al Rush, pobre, si ell dos si que feian la feina, no com jo, ballant amb l'helicopter), total, em poso al final en possició i pregunta... com s'encen skyval?, en Madelf em diu, apreta la O, jo que apreto la O, vaja, que la tinc borrada del teclat dels cops que li vaig arrivar a donar, tinc la tecla acollonida per que evidentmet no es va encendre l'skyval, al final resulta que amb la passadeta pel riu en direcció a l'objectiu els paios que em van disparar el destrossen el sistema de mira i guiatge, (el que em va passar pel cap m'ho guardo per mi :tomsom: ), no em queda un altre, ejecció i refly.

Torno a sortir de base, aquest cop no em disparen, arrivo al meu wp senser, evidentment el Madel i en Rush estan fent la feina, un cop al wp arriva l'hora de tornar a possar en estacionari el "bitxo", que aquest cop em costa un pèl més, no se per que si faig el mateix d'avans (i ara que ho penso, potser va ser per això, per fer el mateix), en una d'aquestes que toco de panxa al terra per no controlar l'alçada, però arrivo a remontar, sembla que no ha passat res però veig la meva tecla O del teclat tremolat i suant .... no!, un altre cop nooooo!!, he trencat l'skyval al tocar de panxa a terra, (el següent comentari també m'el guardo ç;) ).

Bé en resum, la missió va ser un èxit, gràcies en Madel i en Rush que ells si savien el que es feian, també donar-vos les gràcies companys per la paciència i l'ajuda prestada en tot moment, se, per experiència, que estar en combat i donar instruccions a un company no és feina fàcil, i vosaltres dos ho vareu fer com si realment ho fos :çsi: , només espero poder-vos donar la tabarra en properes missions, prometo pràcticar i pràcticar com va dir algú una vegada.

Evidentment, el relat està explicat amb tó humoristic, ja em coneixeu, vaig disfrutar com un boig ahir :çvic: .

Gràcies pèl vol, un "gustasso" i plaer volar amb vosaltres companys.

Buran
 
#8
Carai Buran, és normal que et costes... no t'explico la pena que feia jo donant voltes intentant controlar la direcció i la lliscada...

Rush és cert que ens podem centrar en la supervivència en les pròximes missions. Ens animarà a volar mes i les missions no seran tant frustrants. Investigaré en el tema.

Un primer punt és tenir quatre ulls quan puguem (és a dir, un punt vigilant i prop de nosaltres que ens pugui avisar de la flamarada que s'acosta).
:çulle:

El segon punt son les maniobres evasives, que si no recordo malament (buscaré on ho he llegit), la tècnica és no quedar-se quiet mentre fas l'atac... simplement desplaçant-nos poc a poc de forma lateral tenim una inèrcia que ens permetrà iniciar una maniobra evasiva amb prou velocitat com per sortir-ne, o simplement estar a cobert darrera quelcom. A més, un moviment en 90º amb la trajectòria del míssil és el millor per intentar esquivar-lo pq ell no pot girar gaire tancat. I les bengales son el segon factor crític.

En la missió no teníem gaires cobertures: sense muntanyes tan sols ens quedaven els pobles propers al objectiu i aquests tenien cases molt baixes. En la "segona vida" amb en Buran varem trobar un bon lloc d'atac (bona visió i amb unes naus industrials on amagar-nos en cas d'atac)... si en la primera passada haguéssim trobat aquella posició de segur que el resultat fora un altre. Això tb hem fa pensar que potser hem de treballar millor tb com trobar els millors vectors d'atac.

Vinga nanos, si en teniu ganes i anem jugant segur que millorem moltíssim en molt cop temps! :çsi:
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#9
Jo intentaré solucionar els problemes que vaig tenir amb el micro i per trobar els servidor :çno:

Potser em durarà alguna setmana més. El cas és que no puc parlar amb el micro, no funciona, però quan poso soroll als altaveus només em grava el soroll... És realment una cosa que no acabo de entedre ç?|

Espero poder solucionar tots aquests problemes tant ràpid possible.

:çruc: