Missió: Death Valley /25/1/12 - 22:00h) Cap

#1
Missió: Death Valley (15/6/11 - 22:00h) Cap
Bones gent, aquesta missió ja la coneixeu ja que la teniu disponible com a single player al simulador, de fet al iniciar el grup ja la varem jugar però crec que per agafar confiança ens pot anar de perles.. A més el aeroport de Batumi és molt proper a la zona del conflicte, per tant si hem de fer re-fly ens serà molt mes fàcil.

Depenent del nombre de jugadors hi afegiré més enemics per a que ens toquin uns quants a tots.

Mentrestant vaig creant missions...

Biefing
Friendly ground forces are preparing to advance on Chakva. Once you have reached your initial point, the ground forces will initiate the attack with close air support from you and your wingmen. Target enemy defensive positions and protect advancing friendly tank platoons moving south to north.

Good hunting!



Grup Alpha

Alpha 1: MadElf
Alpha 2: Buran
Alpha 3: Balder
Alpha 4: Castel
Alpha 5: Rush
Alpha 6: OldCrow
 
#14
Doncs finalment varem ser 5 pilots (Rush, Balder, OldCrow, Castel i jo). En Castel per fi tenia micro, tot i no parlar gaire, i varem poder volar en condicions.
Iniciem la missió i ens enlaiem en estacionari avançat. En Balder i en Castel tenen problemes tècnics i acaben fent la croqueta per terre, així que la resta decidim aminorar la marxa per a que ens puguin enganxar abans d'entrar a la zona de combat.

Un cop tot junts entrem a la zona de blancs, trio el primer turonet que trobo com a pantalla i començo a cercar blancs, estic a 6Km de la zona i per tant extremo precaucions. Ràpidament detecto tancs enemics i una bateria d'artilleria, els marco i els passo als companys per a que comenci la festa. En poc temps els liquidem a tots i no detecto nous blancs així que decideixo anar a una nova posició d'observació.

Em col·loco a uns 9Km al oest de la ciutat i faig una ullada, des de aquí la ciutat és tot fum i fogueres i no veig res però si detecto una columna de blindats enemics que s'acosten des de el nord així que passo a la atac. Per desgràcia tan sols tinc dos míssils, els llenço i marco la posició per als companys, no em fio a acostar-me per llençar coets. Mentre torno a base per re-armar en Castel liquida per complet la columna.

Tinc ganes de veure "faenejar" als companys així que decideixo fer un re-fly (ja sé que no calia... no sé pq ho vaig fer) i iniciar el helo de forma automàtica. Mentrestant veig com en Balder va pujant d'alçada per detectar blancs, en Rush s'interna a la zona de combat i l'OldCrow tomba algun enemic. En Castel cau de la missió i no torna a aparèixer... ç?|

En acabar, com que els companys no troben enemics decideixo anar cap a un nou punt d'observació. En vistes que des de l'oest no es veu res decideixo anar a les muntanyes, cap al est. Em posiciono de nou cap a uns 10Km de la ciutat i passo a auto-hover... el helo comença a fer vogeries i ràpidament m'adono que les ajudes de vol no estan actives, pulso els quatre botons i la cosa comença a estabilitzar-se però detecto unes vibracions... Vortex Ring! i a 10 metres de terra!!! Pujo gasos amb compte de no partir pales però sembla que no en sortiré a temps així que aixo el tren d'aterratge a veure si aconsegueix amortir l'impacte... acabo fent un cràter en mig del bosc. :çno:

Torno a fer un re-fly (aquest cop si que no quedaven mes opcions) mentre en Rush i l'OldCrow fan passades per la zona de combat i detecten un grup amagat de enemics, jo torno a arrencar el helo i vaig com una fletxa cap a la zona. Els companys em passen les posicions aproximades, localitzo el grup enemic i junt amb en Rush els liquidem. Després de dues passades per la zona de combat concloem que no queden enemics així que tornem a base.

Tot frustrat per el vortex decideixo fer una miqueta de pràctica fent un taxi en efecte terra i millorar el meu control fi del helo... tot i així em queda un mal regust de boca... aquesta missió la volia salvar amb el helo intacte!!!

Espero que la propera acabi millor per la meva part.
 
#15
Veient el track de la missió crec que no ha anat tant malament, de fet força bé!. En Rush, OldCrow i Castel van fer molt bona feina!
També he vist gent que anava un pel perduda en certs moments i també hi ha qui s'ha precipitat massa i s'ha acostat de forma perillosa (i mortal en molts casos) a la zona d'objectius i de nou penso que no varem veure ni la meitat dels míssils que ens van disparar...

Per tant proposo que, si us sembla bé, per la propera formem parelles de vol i les mantinguem de manera que els novells estiguin apadrinats per algú que els ajudi a escollir zones d'observació i atac, a mantenir-se en zona segura i també per a que cada parella tingui dos ulls al skival i dos al conjunt del camp de batalla. Us sembla?

Que us va semblar la partida? vinga aquests debrifings! ç;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#16
Qina tristor... primer croqueta, després em passo de frenada i em derriben. Torno a enlairar-me i per a no passar-me em quedo lluny, massa lluny. No vaig veure a cap enemic (ni aliat) a terra excepte un camió un moment fins que es va posar darrera un edifici. Finalment al tornar a base vaig remullar-me al mar perquè vaig moure massa el cap, se'm va descontrolar l'aparell i ja no el vaig poder estabilitzar. En resum: un desastre.

M'agrada intentar veure sempre la part positiva... en aquest cas l'únic positiu és que la pròxima segur que va millor! ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#18
PEr la meva part prou content, vaig sobreviure i vaig xafar uns quants enemics.

Cap al final potser em vaig arriscar una mica massa però va ser perquè no localitzava un enemic de cap manera!

Balder, en Madelf te raó, aquest simulador al a que el deixes de volar costa de tornar-s''hi a enganxar.