Missió cooperativa 10 Maig

Moska

Miquelet
3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#1
Estic editant una missió per l'arma que s'hi disposa de suficient "cuorum" es podria tirar endavant per el dijous de la setmana que ve (10 de Maig); o sigui que anau diguent coses els interessats. ç;)

L'unic que puc dir per ara de la missió es que transcorrerà al mapa de Utes i podrà corre perfectament amb l'Arma 2 Free.

Segons com vagui evolucionant la cosa aniré indicant més especificacions.

Salut!!!! :çseny:
 
4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
#6
M'hi apunto çXD

Com que jo ja l'he provat aprofito per fer una suggerència en la missió. Quan es comença la missió ens trobem en un lloc que per als enemics és un blanc fàcil. Proposo que quan baixem del tanc hi hagués alguna trinxera o alguna cosa per l'estil per protegir-nos. Què et sembla?
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Es nota que fa temps que el grup estava mort, ahir va anar tot bastant malament, però no passa res, tots els inicis son aixi. Ara cal seguir fent partides i practicar, per anar millorant tots (jo m'he rovellat molt també). Jo m'ofereixo a fer unes classes especials i puntuals (no continuades ja que jo no puc dedicar-me a portar la instrucció de cap grup).
 

jaumem

Miquelet
3 Juny 2011
783
0
0
#14
Jo m'estic empapant de l'editor i estic fent una partideta de l'arma, de moment la cosa va bé, ja us contaré :mrgreen:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#15
Personalment crec que vam començar pel terrat: era fosc, plovia, estava ple de vegetació baixa (no hi veiem a través però la màquina si), ataquem des de baix...
Tot i això si es munta una acadèmia compta amb el cadet Tofolo!
Igualment proposo que per refrescar i tornar a engranar els mecanismes de l'Arma, comencem per alguna cosa més senzilla però que requereixi coordinació. Teniem una missió força senzilla de petar 3 shilkas en un poblet de mala mort: sense vehicles i, a priori, amb tot a favor. Es podria editar en funció del nombre de jugadors, modificant-ne la dificultat. Com ho veieu?