MARAGASSA, MARAJOL, SÒMINES, SOMIATRUITES, PALLOFA...

21 Febrer 2011
153
0
0
#1
Hola senyors, (entenc que hi ha poques senyores en aquest mon de la simulació i sovint, les que hi ha, poden ser fàcilment confoses per senyors)
Soc WOODY, natural de Barcelona. Estic registrat al ESCUADRON 69 pero no formo part de cap ramal concret. Això sí, vaig fent sempre preguntes i donant opinions, bàsicament per anar inflant els ous al personal.
Com que arriba un punt que també se'm han anat inflant els ous a un servidor de tant escriure en castellà, i havent trobat aquest fantàstic escuadró plè de noms absurds com PINATELL, FREDOLIC, GOSDATURA o CAMPEROL, he decidit fer el pas i apropar-m'hi. Segur que res dolent em pot passar...
Malauradament m'he registrat amb el meu nom de guerra: WOODY, potser hagués estat millor allistar-me amb el nom de MARAGASSA, MURRI o CAPDETRONS.
Per cert, tinc una pregunta, atès que la meva formació sempre ha estat autodidacta, existeix en aquest escuadró algun instructor que pugui ensenyar i transmetre la seva "sabiduria" a partir de les 23h? El meu interès està centrat en IL2, RoF i FSX, tot i que també m'agraden altres simuladors com SH5 o RAILWORKS, la cosa és simular i no bellugar de la cadira.

PS: El emoticons son realment còmics.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
Benvingut Moody

Efectivament, hi ha una academia, el que pasa es que hi ha un curs que va començar la setmana pasada i arrenquem motors els dilluns - puntualissims - a les 22:30 (les 23:00 es massa tard per un dia entre setmana) Si ja saps enlairar-te i aterrar (tema 1) encara ets a temps d'incorporar-te a la segona classe que serà aquesta nit. (imprescindible repasar per tu mateix el tema 0 i veure que ho tens tot OK per volar a l'academia ).

Paralelament si vols arrencar des-de l'inici, hi ha un altre curs que es fará els dissabtes a les 16:00 tant punt arrivem a un quorum mínim. (idealment 4 pilots amb ganes d'aprendre).
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.

P.D: El nick es pot editar per mi, ho dic per si prefereixes canviar-t'ho, però com vulguis, això es cosa teva ç;)
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#7
BONES ll*ll
Benvingut company .Fa molt poc que soc per aqui ,crec que hi ha instructor (malhumorat , trinchacadets , murri , i amb pocs amics) ç:D ç:D ç:D
Ens trobem a l'academia.SALUT
PD......quantes faltes trobes? çXD
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#8
Hola trinxerarires passarells,
Això de WOODY ve del Woody Allen, personatge amb el que em lliga tot un seguit de coses que ara no venen al cas.

El nick ja m'està bé, potser d'altra forma no el recordaria. WOODY és el meu nick de tota la vida virtual.
Sí, sí, ja he llegit les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la Comunitat Valenciana, tot em sembla bé. Espero doncs poder escriure posts de forma regular.
A veure, em caldran les dades del TS (TS3, oi?)
Quín pegat de l' IL2 feu anar, el 4.10 o el 4.101. Personalment jo ja estic actualitzat a aquest darrer.

Bé, ens anem veient...

En Llopis i en Llepas van fotre un bagul, en Llopis la tapa i en Llepas el cul!
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
woody said:
Sí, sí, ja he llegit les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la Comunitat Valenciana, tot em sembla bé.
Doncs me n'alegro que hagis llegit la del País Valencià, ja em faràs cinc cèntims de que diu ç:D

Les dades del TS3 ho tens al post de "Com allistar-se".

El pegat que fem servir nosaltres de moment es el 4.09m, l'informació del nostre estàndard ho tens en aquest fil.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#10
Per cert Sr.Viper,
Val a dir que us felicito per l'estètica de la pàgina. Un disseny gràfic molt acurat i professional. Particularment un servidor també va estudiar Disseny Gràfic en el seu moment encara que ara em dediqui a d'altres affairs. Així doncs, potser col·laboraré amb les meves palles mentals gràfiques. Sempre he trobat que a les persones que ens agrada la simulació de vol de la WW2 ens tenen molt poc cuidats a nivell "PRE-simulació" i POST-simulació". Què vull dir amb aquesta cosa absurda? doncs que soc dels que gaudeix amb la planificació mitjançant mapes vintage, omplint el meu carnet, també vintage, amb els meus mèrits i condecoracions (material que em faig jo mateix amb Photoshop).
Al FS hi ha una aplicació estupenda que és FSPassenger, on poder anar molt més enllà en la simulació al gestionar també el comfort del passatgers, la companyia aèrea, etc...

Atès que son un ancià de 41 tacos i els meus reflexes poc a poc ja han entrat en procés de momificació, ja us avanço que soc persona que gaudeix dels paisatges, del correcte modelat dels cockpits, de les físiques de vol i de, finalment i hi ha sort, de rebentar algun BF-110 amb el meu HURRICANE (oh! quin glamour només de pronunciar el seu nom!)

Au, bona nit trencapins!
 
22 Juny 2010
124
0
0
Olot
#11
Benvingut Senyor Woody, aviador inspirat pel director novaiorquès més neuròtic i hipocondríac que es coneix, a qui es reconeix ràpidament perquè, curiosament, parla igual que en Joan Pera :çsalut:
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#12
Deu vos guard Pinatell,
Hi ha una gran part del seu caràcter que és només teatre. Quan parles amb ell directament i sense mitjans a la vista, resulta que és una persona més normal.
Un "saludu"
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#13
Hola a tothom,
Tinc al cap d'allistar-me a l'Escuadró 54, però el problema és que actualment estic volant amb el pegat 4.101 i vosaltres ho feu amb el 4.09
Penso que lo millor serà que m'allisti amb el nou Cliffs of Dover, allà si que estarem tots igual de verds!!
Per cert, em podeu passar les dades del TS3 per privat, així ja podrem estar en contacte.

Au, fins aviat! :jugarjoy:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#15
Woody

Per saber si estás a on tens d'estar a nivell de configuracions, procediments, etc... per al 54 esquadró t'aconsello que llegeixis el post que a continuació et detallo.

viewtopic.php?f=49&t=433

Obviament moltes coses ja les tindràs i sabràs, pero val la pena repasar aquest post ja que com a checklist no està malament.

Tots tenim al menys 2 instalacions ja que afortunadament el IL2 permet amb un sencill proces de pegar/copiar tenir tantes versions instalades com es desitgi

Ens veiem al aire.

Per cert, no pots reclamar el titol d'ancià perque et guanyo de carrer: 46. ç:D :çcerv:
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#16
Home, 46 és una edat que està bé també.
A veure, actualment tinc 2 IL2, un amb la versió 4.09 + l'Ultra Pack, i un altre amb la 4.101. Penso que amb la de l'UltraPack puc deixar-la com a 4.09, oi?
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#20
Bé, ahir vaig tenir el primer contacte amb els companys EN CATALÀ per el TS3 mentre participavem d'un Dogfight. L'experiència és com el dia que TV3 va emetre per primer cop un capítol de DALLAS. Espero poder-vos anar coneixent i coincidint tot i els meus horaris un pèl extranys. :roll: