Mapa Lythium

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Discutint ACRE2, m'han fet saber que els de FFAA han tret un mapa que té una pinta genial: Lythium. Us deixo amb el link als forums de BI.

És un mapa que replica algunes àrees tribals d'Afganistan.

[youtube]RRA5GxVVsbg[/youtube]
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
La intro del tràiler està molt maca, però la resta del trailer no te res a veure amb el mapa, només amb les tropes espanyoles a Afganistan, no s'entén el tràiler la veritat, em sembla un error de concepte. Ara el mapa no l'he provat així que ni idea.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,883
87
48
#3
Viper said:
La intro del tràiler està molt maca, però la resta del trailer no te res a veure amb el mapa, només amb les tropes espanyoles a Afganistan, no s'entén el tràiler la veritat, em sembla un error de concepte.
Hi estic d'acord. El tràiler no té gaire sentit. :çboix:

Quan al mapa en sí, l'he provat avui una mica. És curiós i diferent.

D'una banda és força gran i la distribució d'objectes és bastant realista, cosa que no acostuma a passar amb els mapes creats per jugadors. Però les textures del mapa tenen mala qualitat, especialment vistes des de l’aire.

També haig de dir que algunes decisions del seu disseny m’intriguen. Per exemple, per què l’autor va decidir reproduir mitja vall on només hi ha una carretera? Tampoc entenc els noms que l’autor ha fet servir per les localitzacions. Així com les faltes d’ortografia en anglès “dry riBer”.

En fi, crec que malgrat tot, pot tenir potencial. Hem de fer alguna missió allà per analitzar-lo millor. :çsi: