LHD al standard

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#1
Ja era hora que tinguessim un LHD al standard!!!

Enhorabona per la iniciativa!.

Per complementar el bano de possibilitats que ens obre aquesta plataforma, vull demanar als caps del ARMA que inclogueu al standard altres eines que ens donaran mes funcionalitat:

RHIB, RHIB (MK19)
Per cert, cada vegada que es llença el LHD dona un error que diu que li falta aquesta unitat del CUP



LCAC per asalt amfibi.
Cap en el LHD. Capacitat per quatre vehicles. Permet dur fins a 4 vehicles a la costa sense entrar en el ferri aeri.

http://www.armaholic.com/page.php?id=26632

MK10 LCU
Embarcació de desembarcament. El mateix aspecte funcional d'abans pero mes convencional i discret, per un sol vehicle
http://www.armaholic.com/page.php?id=27758

AAVP7A1 [USMC]
vehicle blindat sobre cadenes amfibi. Esta al CUP. Els que vau jugar al Arma2 recordareu mes d'una missió desembarcant amb ell a Chernarus!.



LAV-25 [USMC]
El mateix d'abans pero sobre rodes.



MITJANS AERIS


Ens permetrá ficar algun aparell a la coberta per "eye candy" , inmersió i no menys important podrem demanar support CAS (virtual) amb aparells mes realistes vinculats a operacions VTOL des-de un LCU. O amb el osprey, tenir un transport polivalent ràpid.

F-35B [USMC] ,


AV8B AV-8B [USMC], AV8B2 AV-8B (GBU) [USMC],


MV-22 [USMC]


MH-60S [USMC]
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
Viper said:
Tens malament copiades les adreces de les imatges, per això no es veuen ç;)
A mi em sembla be alguns dels vehicles que proposes, de fet n'hi ha que els estem esperant amb ànsia al RHS ç:D .
A partir d'ara en SilverArrow no em dirigirâ més la paraula però jo treuria RHS i posaria els mods de la CUP :çruc: :çruc: . Té més unitats, armes, vehicles, terrenys... es un win-win ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

Fora bromes. Em sembla bé posar algun dels vehicles de forma temporal fins que RHS tregui les seves versions. O, si més no, informar de que una partida requereix de mods adicionals si algun d'aquests es vol fer servir de forma puntual.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#4
Viper said:
Tens malament copiades les adreces de les imatges, per això no es veuen ç;)
A mi em sembla be alguns dels vehicles que proposes, de fet n'hi ha que els estem esperant amb ànsia al RHS ç:D .
+1 De fet tenim gent treballant en el LAV-25 i el AAV7. El Harrier el tenim a la llista de preferits.

Però estic d'acord en fer servir algun mod de mentres. Tot i que com que els vehicles amb cadenes encara no funcionen bé al mar, anirien a 1km/h cosa que faria un desembarc etern.

Jo si hem d'afegir quelcom, agafaria Harriers i LCAC. Per tenir una prestació divertida i més acorde als Marines.

I un addon de LAV-25 per fer alguna cosa amfibia des del mar (tot i que no sigui 100% realista), podria estar molt bé.

Harrier
http://www.armaholic.com/page.php?id=26840

LCAC
http://www.armaholic.com/page.php?id=26632

LAV-25 (A1)
http://www.armaholic.com/page.php?id=26184

El tema del RHIB no hi veig gaire utilitat. El de la CUP és horrible, té qualitat Arma 1 (com la majoria del contingut de CUP). Amb Zodiacs o les llanxes armades del vanilla pots fer el mateix. L'únic punt bo del RHIB és que treuria l'error del LHD.

En quant al MV22 el problema és que la IA no el sap pilotar VTOL (Ni enlairar ni aterrar), ergo fins que surti Tanoa...

El F35B falla ara mateix més que una escopeta de fira a la vida real, i no el posaran als MEU fins a 2025 com a minim. Per tant no tindria cap sentit en un LHD. A part del tema VTOL.

El Harrier és xulo però té el mateix problema que el MV22 que la IA no el pot fer enlairar vertical. Però com a eye-candy i CAS suport virtual si que li veig possibilitats.

El tema LCAC esta bé, funciona de forma decent i crec que pot afegir profunditat en alguna partida.

Finalment al SH-60 de la Marina no li veig cap sentit, és bàsicament per combat submarí i patrulles maritimes. També és fa servir en casos extrems per medevac, però el mateix fa un Huey dels Marines.

- - -

El meu somni seria tenir algún dia a l'Arma 3, tot el que hi ha en un MEU, que és la meva unitat militar preferida i té tot el que cal per qualsevol operació petita.

És el que mostra aquesta imatge. Tenint el compte que els CH-46 estan retirats, i ara els MEU porten MV-22 Osprey.

Composició d'un MEU (SOC: Special Operations Capable) actual:

Part terrestre: Batalló d'infanteria reforçat

1x Batalló d'infanteria (inclou una companyia d'armes en HMMWVS blindats: M2, mk18 i TOW)
1x Escamot de tancs Abrams (4 tancs)
1x Escamot de LAV-25 (3 LAV-25 i un LAV-L)
1x Escamot de Force Recon (vaja practicament operacions especials) depenen del comandant del MEU
2x Escamots de Reconeixament normal (depenen del comandant del Batalló)
1x Escamot d'AAV (12-16 AAVs)
1x Companyia d'artilleria (6 obusos aerotransportables amb CH-53E o MV-22)

A vegades un equip de MARSOC (Ops Esp Marines)

Part Aeria: Esquadró de MV-22 reforçat

1x Esquadro de MV-22 (12 MV-22)
1x Destacament combinat lleuger (4x AH-1Z i 3x UH-1Y)
1x Destacament de Harriers (6x Harriers)
1x Destacament de transport pesat (4x CH-53E)

2x KC-130 Hercules de transport a un aeroport proper.

Part logistica:

Un batalló de logistica qmb piles de HMMVS, MTVRs i LVS.

El fet que això de sobre m'ho sapiga de memoria em preocupa haha

Adjunts la Marina (US Navy) hi posa un LHD o LHA, un LPD, i un LSD; aquests tres vaixells formen el que se'n anomena un Grup de Reacció Amfibia. A part porten també uns quants LCACs i / o LCU a la bodega per desembarcar els vehicles i carrega.

Perquè us feu a la idea visual de que és un MEU (AVIS, és una versió antiga, els CH-46 ja no hi són als Marines, han sigut reemplaçats per MV-22).


Esquadró 163 reforçat, adscrit al 11é MEU
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#5
Fent proves he preparat mini-mods on:

1. RHIB, LAV-25, MV-22 i Harrier ocupen 300 MB.

2. RHIB, LAV-25 i Harrier ocupen 200 MB.

3. RHIB i LAV-25 ocupen 140 MB.

4. LAV-25 ocupa 128 MB.

Aixi que depen del Viper, i si tenim 300 MB lliures al repositori.

L'AAV no el poso perquè no hi ha manera que funcioni minimament decent a l'aigua, comença a fer voltes sobre si mateix...

El MV-22 no pot fer sling-load com a la vida real. I com ja he dit la IA no el pot fer anar. Aixi que nomès els jugadors el podrien fer anar.

NOTA:

Kronus com tornis a dir que un LAV-25 és el mateix que un AAV et tallo els ouets. :p

És com dir que un C-130 és el mateix que un F-16...

L'AAV és un APC, vaja un transport de tropes amb cadenes que té com a objectiu donar la protecció minima als soldats enllaunats a dintre (uns 15-20 homes) fins a arribar a la costa o a l'objectiu. És amfibi, i pot navegar en mar i oceans, inclus amb una mica de mal temps. No està pensat per lluitar, és nomes un taxi. Com a armament per protecció te una torreta amb Mk19 i M2 (12mm). Per ara a l'Arma 3 els vehicles amb cadenes no poden nvegar, ergo inutil.

l LAV-25 és un IFV de reconeixament amb rodes. La seva missió és fer reconeixament armat (descobrir on son els enemics, netejar carreteres, cobrir flancs, etc.). últimament també el fan servir per assalts ràpids (entrar a un poble a tota merda, parar davant d'una casa els exploradors surten reventen o capturen a qui sigui i el posen al vehicle i surten pitant). Si hi ha enemics massa forts demanen CAS ( per aixo son reconeixament ).

Porta quatre exploradors a dintre que surten a les trampetes de darrera per donar més ulls i cobertura al vehicle. Desembarquen quan cal netejar un obstacle a la carretera, netejar cases o fer un perimetre quan el vehicle esta parat.

Els LAV poden creuar aigues planes (llacs o rius tranquils) in extremis. Com a armament té un canó de 25mm que fa puré casi qualsevol cosa, i dues M240 (una coaxial i l'altre montada a sobre la torreta pel comandant). En una companyia de LAR també hi ha el LAV-AT amb missils TOW i el LAV-M amb un morter.

Bàsicament els batallons LAR (Light Armored Recon) a la vida real fan la majoria de missions que fem a Cavallers, però més ràpid i de forma més canyera ja que és blindat i té un canó potentet (podria arribar a perforar tancs cutres com un T-55). Al ser reconeixament també té bones optiques amb visió termica.

El principal aventatge és que és ràpid.

El principal desaventage és que el blindatge és lleuger, per tant com tot element de reconeixament, ha d'intentar no ser detectat per enemics ben armats i si ho és, sortir per cames i demanar CAS. Un RPG o una ametralladora pesada li podria fer pupa.

A l'Arma 3 de moment nomès hi ha la versió A1 ( que és la que sortia a l'Arma 2 ), que té finestres al darrera, pot navegar al mar (no és realista) i encara cap mod permet que els exploradors obrin la trampeta i puguin disparar. A RHS farem la versió A2 amb trampetes amb FFV pels exploradors. Si no m'equivoco inclús el CH53E pot portar un LAV-25 a l'Arma (a la vida real no podria amb les versions A1 i A2, ara el nou CH-53 que sortira aviat si que pot).

LAVs a Iraq:
[youtube]u4OwPNupIjw[/youtube]

Perquè és una mala idea posar un LAV-25 a l'aigua.
[youtube]kTDqcfPUTt0[/youtube]

Aqui teniu un LAV amb un explorador treient el cap per darrera.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Home, la idea no es anar del LHD fins a la platja amb el LAV, la idea es carregar-lo en un mitja de desembarcament I portar-lo a lloc. el fet de que sigui mitjanament amfibi es adequat perque tots sabem que poden passar mil cosses mentres tractes de desembarcar un vehicle que no es waterproof.

Bo i que en el passat s'han fet operacions amb un C-130 en un portaavions, em sembla que el C-130 del arma està mes enllà de les possibilitats del LHD (I vice-versa) un El MV 22 ens permetrá fer inserció VTOL. transport rapid o inclús insercions HALO !

:çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
SilverArrow said:
Aixi que depen del Viper, i si tenim 300 MB lliures al repositori.
Tenim de moment 1.4 GB lliures, tenint en compte que A) no podem fer servir tots, ja que el grup del DCS també aprofita l'espai, encara que en menor mesura, i B) s'ha de preveure l'increment de pes dels addons principals de l'estàndard, com ACE3 i sobretot RHS.
Hi ha un cert marge clar, però hem de pensar be que fiquem, jo per exemple estava mirant addons de barbes, perque mola, però el que pesa poc es molt cutre, i el que està millor te molta merda inútil i pesa 200MB, només per "barbes".
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#9
Kronus said:
Home, la idea no es anar del LHD fins a la platja amb el LAV, la idea es carregar-lo en un mitja de desembarcament I portar-lo a lloc. el fet de que sigui mitjanament amfibi es adequat perque tots sabem que poden passar mil cosses mentres tractes de desembarcar un vehicle que no es waterproof.

Bo i que en el passat s'han fet operacions amb un C-130 en un portaavions, em sembla que el C-130 del arma està mes enllà de les possibilitats del LHD (I vice-versa) un El MV 22 ens permetrá fer inserció VTOL. transport rapid o inclús insercions HALO !

:çsi:
Nomès una vegada van fer servir C-130s en un portaavions, i era un C-130 buit i sense la metitat de les parts internes. En qualsevol cas el test és va fer en un portavions, que és casi el doble de llarg i d'ample que un LHD que nomès porta aeronaus VTOL.

Home, per definició VTOL són tots els helicopters que tenim a RHS. ç:D

"Vertical take-off and landing (VTOL) aircraft is one that can hover, take off, and land vertically. This classification includes fixed-wing aircraft as well as helicopters and other aircraft with powered rotors, such as cyclogyros/cyclocopters and tiltrotors."

https://en.m.wikipedia.org/wiki/VTOL

És més, en el cas d'helicopters dels Marines tant el UH-1Y com el CH-53E permeten fer salts HALO i HAHO (són els salts que són a partir de 4.600 metres). :çcon:

Però si, el MV-22 és un transport ràpid ç:D

En un punt més serios, el problema del MV-22 a l'Arma 3 per ara, com ja he dit és que nomes el pot fer anar un jugador, no la IA. Això vol dir que el pilot hauria de tornar amb el MV-22 al LHD i despres tornar a la zona lentament amb helicopter. Per tant limita molt la seva útilitat.

Per tant seria un tema més aviat decoratiu.

Els 140 MB de LAV-25 els veig més logics, si tenim espai limitat. Però com ja he dit això depen de que volguem fer, si posar barbes tacti-cool o similars. A mi doneume el veredicte final i us pujo al mega el mod customitzat.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#10
1. RHIB, LAV-25, MV-22 i Harrier ocupen 300 MB.

2. RHIB, LAV-25 i Harrier ocupen 200 MB.
M'agradaría l'opció 1 :çsi:
Pero em comformaría amb la opció 2. ç:x

Si tenim previst ficar un llanxot de desembarcament amb capacitat de portar vehicles, aleshores, decididament - I en pro del espai disponible al repositori i les altres seccions als Cavallers... la opció 2.

En qualsevol cas es millor que el que ja tenim.