Ja es pot actualitzar l'arma3 a la versió final!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
De moment encara hem peta l'A3, cosa de drivers crec. He fet un vol per Altis, i lo poc que he vist (m'ha petat dos cops i he desistit) m'ha agradat molt, el terreny m'agrada, ni massa planer ni massa muntanyós, a mes segons les zones va variant lo que dona molt de lloc segons lo que agradi. El detall del terreny estava be, i no feia sensació de buit, la veritat es que m'ha recordat com al TBlack a Mallorca, s'assembla bastant. No se si es per la familiaritat al estar ambientada al mediterrani, o perquè han millorat les illes, però hem trobo molt a gust en Altis, ho trobo bastant realista. A mes he trobat bastants centrals fotovoltaiques i parcs eòlics, lo que m'ha agradat ja que estava una mica fart dels mapes d'Europa de l'est amb una tònica bastant desfasada, com si el segle XXI no hagués arribat mai, amb Altis tenim una illa mes contemporània.

A part de l'illa, he vist que hi ha un apartat al menú d'opcions per manegar la interfície, es a dir ens permet per exemple posar el GPS, o el menú de comunicacions, o el radar on vulguin, lo que esta molt be.
Està en Castellà però no en Català.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Doncs jo no he notat caiguda d'FPS diria, a Altis si que li costa una mica mes, es normal es una illa enorme, però mes que res quan intenta carregar una part de l'illa que no tenia carregada, com passava a l'ArmA 1 al mapa principal, però no tan bestia, ja que lo de l'ArmA1 era una programació defectuosa (que van solucionar gracies a una formula apuntada en un tovalló de paper del bar, si si).
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
jo ahir no vaig poder conectar a cap server amb el mapa d'altis encara. :çno: mala conexió, saturació, bugs... ves a saver.