Instrucció de combat per a nous i veterans Dilluns 8

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Aquest Dilluns dia 8 a les 22:00h faré una classe per als nous i per als que ja porteu un temps aquí. Es tracta d'un reciclatge de lo que hem apres fins ara (i aixi els nous ho poden aprendre) i també d'ampliació de coneixements de combat per als veterans, es tracta de polir lo que vam aprendre al curs.
La classe durarà una hora, de 22h a 23h i després es farà partida, per tant si us plau sigueu puntuals. El dilluns següent es continuara amb la classe.

Temari
1. Foc i maniobres
--- 1a. Tipus de foc
--- 1b. Zones de cobertura
--- 1c. Moviment cobert
2. Preparació del combat
--- 2a. Equipament
--- 2b. Punt d'ingrés i retirada
3. Lideratge
4. Comunicacions
5. ACE2

Requisits: ArmA2:CO + ACE2 + ACRE

Apuntats
- Balder
- Buran
- TBlack
- Kronus
- Senglar
- ZeroQ

Si us plau apunteu-vos tots els que hi assistireu, gràcies.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
Una mica tart TBlack? Vam estar fins a la 01:00 hores i no et vam veure ç;)

A estat força interessant la instrucció però si em permets Viper miraria que fos més dinàmica de cara als nous per evitar que sigui tanta estona teorica i que sigui més pràctica ja que potser per als que ja sabiem era una mica repetit. D'altra banda si fem teoría es interessant que mirem d'aplicar-ho com per exemple en les formacions. Aquesta part que barreges teoria i pràctica em va agradar però tota la part de teoría de mando era repetida de la instrucció anterior (que per cert no estic d'acord en com funciona el mando militar i ho plantejaria d'un altra manera però només es una opinió personal).
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#11
Estic d'acord amb en Zero Q. Viper. Tens de millorar el tema de dinamisme de les classes. Estar de plantó veient com el teu ninot parla i parla, es un "palazo", sobre tot si tot el que es va parlar ja era mes o menys conegut perque tots vam fer el curs anterior.

La classe de ahir era en benefici dels nous i a sobre no es van prensentar, per tant crec que et tindries que haber plantejat seriosament canviar el format... ja fos passar a una classe mes avançada, ( i mes dinamica) o be cancelar-la directament i convertir-la en una sesió de repas amb combat incorporat.

Amb respecte al tema de comandament,..... bufff..... El que tenim que habituar-nos tots, es acceptar que cada un de nosaltres te un estil de lideratge totalment diferent. Uns voldrán fer participar a la tropa de la presa de decisions, en plan boines verdes o uns altres simplement prendrán decisions i emetran ordres en plan tropa normal. Uns altres faran un poti poti dels dos estils i així....

El que tenim que fer es acustomar-nos al estil de cada un, aceptar-lo i respectar-lo.

Aixó vol dir, zero, que si tu creus que es tindría que fer de un altre forma, endevant, la propera missió, reclama el comandament i posa-ho en practica. Tots aprendrem, i es mes que possible que trobem coses que ens agradin i vulguem incorporar al nostre propi estil de comandament. Al final amb el temps, tots ens trobarem mes confortables amb el estil de cada un dels companys i veurem com anem encaixant millor.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
La classe no la vaig poder fer com volia precisament perquè els novells no es van apuntar, la part dels novells era mes dinàmica, però també heu d'entendre que gran part de les classes es teoria, i ens hem d'acostumar a aquesta part. Igualment ja miraré a veure si per les futures classes puc trobar un sistema mes animat per fer la instrucció, com be meu dit moltes vegades es una cosa que hem costa.

Com diu en Kronus cada lider te la seva manera de fer, però abans s'ha d'aprendre la forma correcte i oficial, i després aplicar la personalitat de cadascú a l'hora de comandar, perquè per molt que cadascú ho faci a la seva manera, si en mig d'una missió a la nit a prop de l'enemic, el lider proposa fer una votació per veure que fer si l'opció suïcida o la mes segura, anem malament, i jo això ho he viscut. Hem d'entendre com funciona una unitat militar, i un cop sapiguem com funciona i sapiguem posar-ho en practica correctament, es quan tocara cercar millores o canvis.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#13
Penso que hem de fer missions una mica més planificades, estil com les de Armados els divendres (i això que no entro a jugar), però pel que veig, abans de la missió es decideixen els rols de combat, cossa que es fan en tots els altres grups, tant IL2 com DCSW, i sobretot, tot es tracta de practicar i practicar i sobre el comandament, cadascú tindrà un sistema, i mica en mica ens anirem polint tots, hi ha moltes cosses que es poden dir, però fins que no es posen en pràctica no queden gravades.