Instrucció CQB (Neteja d'habitacions) Dilluns 27

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Com no es va poder fer la instrucció el dilluns original degut a problemes amb la missió, es fa convocatòria nova per el dilluns 27 com veieu.
Heu de baixar aquest mapa amb els seus addons per fer la instrucció.
viewtopic.php?f=93&t=2448


El Dilluns 27 farem una instrucció sobre CQB, concretament la part de neteja d'habitacions, i espero que hi assistiu tots, veterans i nous.

Apuntats
- Madelf
- Kronus
- AC_DC
- Buran
- Balder
- ZeroQ
- Senglar
- Xavi
- TBlack

La classe constara d'una part teòrica curta, una part teòrica-practica i si dona temps, farem dos grups, uns faran d'enemics i els altres hauran de netejar l'habitació.
També aclarir que com ja tenim un nivell decent (ni molt menys avançat), i veig que la gent s'ho pren en serio, a les classes farem molta repetició, igual com fan els militars, perquè agafem soltesa. Es a dir, que repetirem els exercicis les vegades que calgui perquè després ens surti sol.

1. Entendre com es una neteja.
2. Diagrama d'una habitació (zones de cobertura).
3. Mecànica de neteja.
4. Practica amb objectius inanimats.
5. Practica per equips.

Us deixo alguns exemples que ja explicarem a la classe.



Vista del primer soldat


Vista del segon soldat


Vista del tercer soldat


Final
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Ja està solucionat lo de la missió, de fet era un bug de l'ArmA2 mes que de la missió, tot i que l'únic fitxer de la missió estava be, l'ArmA2 demanava un addon que a la missió no sortia com requisit, algun tema de memòria cau, i per això fallava, però era culpa de l'arma no meva. Tot i aixi com dieu millor ho provem abans per assegurar-nos.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#9
Viper said:
Ja està solucionat lo de la missió, de fet era un bug de l'ArmA2 mes que de la missió, tot i que l'únic fitxer de la missió estava be, l'ArmA2 demanava un addon que a la missió no sortia com requisit, algun tema de memòria cau, i per això fallava, però era culpa de l'arma no meva. Tot i aixi com dieu millor ho provem abans per assegurar-nos.
quan quedem per fer la proba?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Kronus said:
Viper said:
Ja està solucionat lo de la missió, de fet era un bug de l'ArmA2 mes que de la missió, tot i que l'únic fitxer de la missió estava be, l'ArmA2 demanava un addon que a la missió no sortia com requisit, algun tema de memòria cau, i per això fallava, però era culpa de l'arma no meva. Tot i aixi com dieu millor ho provem abans per assegurar-nos.
quan quedem per fer la proba?
Qualsevol dia que ens veiem, si amb un o dos es suficient per comprovar que podeu connectar. Aquesta nit tenim vol DCS, en 5 minuts podem fer la prova abans del vol.
 
#19
Nois he agafat un refredat d'aquells de ca l'ample, o més aviat m'ha agafat ell a mi. No sé si demà al vespre estaré en condicions per ferla instrucció. Si no apareixo a les 22h és que estic K.O.

Si fos el cas us agrairia que gravéssiu la instrucció, al menys la part teòrica, per a poder-la escoltar un altre dia.

En qualsevol cas faré els possibles per assistir-hi. :çsi: