Instal·lació Flaming Cliffs 2

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Per a utilitzar el Flaming Cliff 2 primer de tot heu de tenir el següent:

Lock On: Modern Air Combat - el primer que va sortir de tots, conegut també com a LOMAC, el podeu aconseguir per uns 10€ si el trobeu a grans superficies comercials o de informàtica, i segurament a la botiga de l'Aeroteca de Barcelona.

Qui estuigui realment interessat en ell, que m'envii un MP ç;)



Flaming Cliffs 2 - Es descarrega de la seva pàgina web un cop registrats i passant per caixa http://lockon.co.uk/index.php?end_pos=1322&scr=shop
Secció Downloads -- Software



L'actualtzació del FC2: Patch 1.2.1 for LockOn: Flaming Cliffs 2 que es troba dintre de la secció Downloads - Patches

A part del Team Speak, el joystick, pedals, Track Ir i el ModMan que el podeu trobar aqui: http://www.lockonfiles.com/index.php?app=portal us regsitreu (és gratüit) i busqueu Modman. és un gestor de mods que serveix per a varis simuladors.

Comencem:

Instalem el Lock On: Modern Air Combat
Instalem el FC 2
Actualitzem el FC2 amb el Patch 1.2.1 for LockOn: Flaming Cliffs 2

Si voleu fer de host en alguna partida, també necessitareu aquest Hotfix: http://lockon.co.uk/downloads/patches/L ... NetFix_EN/
"Em sembla que només serveix per al que tinguin el FC2 en anglès i comprada mitjançat descarrèga"

Sobretot, NO BORREU la carpeta original del Lock On, si heu fet les instal·lacions predeterminades i teniu W7, us queden dos carpetes en dos llocs diferents;
C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Eagle Dynamics ---- on es tronba el Lock On primer --- NO LA BORREU
C:\Program Files (x86)\Eagle Dynamics ----- aquest és la del FC2

No se perqué, però són necessàries les dues carpetes per poder volar en multijugador, així que no les toqueu ç;)

Tot ho podeu trobar aquí: http://lockon.co.uk/ web del Lock On, us registreu, és gratüit, la pàgina està en angles i rus, mireu la bandereta si us surt amb l'idioma que no sabeu.

Última edició d'aquest post: 24 d'Abril de 2012
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#2


Procedirem a la instal·lació, en el meu cas producte físic, CD-ROM i DVD-ROM. Hi ha alguna cosa més que s'hagi de saber a dia d'avui abans de començar ? Per exemple la ruta d'instal·lació de carpetes, podem fer servir la ruta per defecte que mana el simulador en Windows 7 64 bits o és millor fer-la a [C:\] directe ?

I l'activació del producte suposo que s'ha de fer abans de posar el patch, no ?
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
Sempre és millor utilitzar la carpeta per defecte, els passos són els descrits al primer post:

- Instal·lar Lock On
- FC2
- Actulaització

Un cop instal·lat TOT és quan executes el joc i l'actives, ja que el que actives és el FC2.

Al final tindras dos carpetes, una on estarà el Lock On i un altre on estarà el FC2, el realitat el Lock On només fa falta pels arxius originals del joc.

Jo ho tinc tot per defecte, és quan menys problemes he tingut, sobretot a l'hora d'actualitzar.

Qualsevol dubte busquem pel TS.

Ja diras com vas, estem en contacte.

Buran
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#5
Per part meva crec que el procediment d'instal·lació lógic o natural seria : LOCK ON ---> FC2----> Activació-----> Patch 1.2.1
ja que el comprador pot no assabentar-se de l'existència d'un patch corrector i fa l'activació abans.

Ara bé, no crec que influeixi si el patch s'aplica abans o després de l'activació del producte, però de fet és el que m'agradaria saber amb exactitut per no alterar res. Si tu em dius que has activat el producte després d'aplicar-li el patch i t'ha funcionat, et faré cas.

El simulador l'he comprat a L' Aeroteca de Barcelona.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Blaucel said:
Per part meva crec que el procediment d'instal·lació lógic o natural seria : LOCK ON ---> FC2----> Activació-----> Patch 1.2.1
ja que el comprador pot no assabentar-se de l'existència d'un patch corrector i fa l'activació abans.

Ara bé, no crec que influeixi si el patch s'aplica abans o després de l'activació del producte, però de fet és el que m'agradaria saber amb exactitut per no alterar res. Si tu em dius que has activat el producte després d'aplicar-li el patch i t'ha funcionat, et faré cas.

El simulador l'he comprat a L' Aeroteca de Barcelona.
Ara mateix no recordo exactament com ho vaig instal·lar, el que dius té molta lògica, activar avans d'aplicar el update, ara, no creec que influeixi massa el tema de l'ordre.

El problema és que no m'en recordo com ho vaig fer l'últim cop, acostumo a anar bastant " a sac" quant reisntal·lo, es a dir, no activo ni executo res fins que no ho tinc tot al seu lloc.

Ja em diras, per esvaïr dubtes ç;)

Buran
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#7
Necessito configuracions gràfiques òptimes, ja que és estrany, hi ha moments d'stutters i la generació de textures va tard en alguns moments. Necessito activar VSYNC també, hi ha un arxiu config, en principi allà es fan els retocs, però l'VSYNC no el veig.

Estic veient que hi ha més gent així, algú sap blocar els FPS perque no generi pics alts i baixos ? En fi , esperava una optimització de sèrie més bona i és bastant desatrosa de moment. Això que quan va fi , va fi, però hi ha moments que ho rebotiries tot, no són normals els baixons d'FPS i la merda de generació de textures. Si algú sap optimitzar-ho, l'escolto.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#8
No ens alterem, el Lock On és "antic" i va tenir molts problemes amb les gràfiques, i amb el FC i FC 2 no es que fessin maravelles en aquets sentit, però tot té sol·lució.

Jo faig servir aquest configuració: http://www.mediafire.com/download.php?8hw17qnpqwj1rmq

És una configuració per targetes mes o menys "standad", tinc Una GForce 9600 GtT de 512Mb i una RAM de 4Gb amb W7 amb un i7, i em va molt bé, ara et recomano que vagis fent proves amb les opcions del joc.

Quant em vegis pel TS avisa'm, i configurem la "bèstia" i fem algun vol de prova, no et desanimis.

Buran
 
31 Març 2012
83
0
6
Catalunya
#9
He aconseguit una optimització acceptable, gràcies Buran. No dista gaire de la que tenia al començament que era prou bona però he fet uns retocs en la linia "maxFPS" a 30 per limitar els pics alts i baixos i els núvols encara els estic retocant per agafar un rendiment encara més optim.

La qüestió és que per exemple, Buran , si pots entrar un moment al FC2, selecciona Quick start ( al centre del menú principal), agafa el SU-25 i quan estiguis a dins apreta F11 per canviar la vista desde els diferents aeroports de la zona. En el meu cas les textures de terra i muntanya, en aquest cas, tarden aprox. menys de mig segon o mig segon en carregar i durant aquest petit espai de temps puc veure el buit o el mar per sota del terra abans no s'ha carregat la textura.
Ves apretant F11 i al final quan ja s'han carregat tots els aeroports torna a fer una ronda apretant altra vegada F11 repetides vegades i puc veure que la càrrega de textures és óptima, és com si el simulador ja sapigués quines textures ha de posar en cada zona perque ja les ha carregat una vegada. No sé si m'explico. És normal això ?

Inclús amb el SU-25 i amb l'A-10c, en quick start, quan començo i soc a dins la cabina per defecte, la cabina no té totes les textures completes. Només que apreti F11 un sol cop i després F1 per retornar a la cabina, aquesta ja té totes les textures carregades.

Fixeu-vos en el video que us mostro:

[vimeo]40225384[/vimeo]

Començo amb la cabina capada de textures, desde el segon 1 al 3 (només en el cas d'un SU-25 i del A-10C crec que també em passa).

Després apreto F11 repetides vegades per alternar la vista passant dos cops per tots els aeroports. La primera volta pels aeroports tarda menys de mig segon en carregar, és poc però es veu com carrega les textures, la segona ja ho ha carregat tot i no es veu aquesta càrrega i queda més "maco". La qüestió aquí és que observeu el petit retard de generació de textures cada cop que premo la tecla F11 la primera volta.

Per finalitzar torno a cabina i les textures d'aquesta ja están carregades.
Quan passa això en cabina, només cal apretar un sol cop F11 i tornar per veure les textures completes de la cabina.

EDITO: Ja he solucionat lo de la cabina. Era un mal menor , ja que apretant una sola tecla (F11) dins el simulador el problema desapareixia però ara ja no cal. De fet no era culpa del tipus d'avió que agafava sinó de la zona a on es carregava l'avió abans de començar la missió, per exemple , en quick start, ja que en missió no passava. Per això quan apretaves F11 una vegada i carregava textures, també carregava les de la cabina. Ara he reconfigurat la meva tarjeta gràfica i ja no passa.
I lo d'anar apretant F11 i veure la càrrega de textures és cosa del simulador, per tant tot solucionat