Hardware jcarrest

16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#1
Aquest es el meu hardware.

El més destacable:

Thermaltake - Armor II





Processador Intel® Core™2 Quad Processor Q9650 (12M Cache, 3.00 GHz, 1333 MHz FSB)



Disipador del processador d'asus - Knight II


Memoria ram Corsair - 4x2gb TWIN2X2048-6400C4DHX 4-4-4-12



Font d'alimentació Tacens - Aeris Smart 680w Coure



Gràfica Asus - gtx260



Monitor Acer, G24




Perifèrics:

Teclat Logitech - G15 taronga



Ratolí Microsoft - Sidewinter



Volant logitech - G25




Per filalitzar el més rellevant ho tinc montat en un cockpit fet amb una mica de temps.




Espero que agradi i tb veure les vostres màquines!!!

;)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#4
Escolta carrest, que tal amb el processador quad? vas tenir un duo abans? Jo ara tinc un core duo E6750 (2.66GHz) i estic pensant a ampliar a un quad core. A la placa base li puc ficar i anirà a 1333 de bus però el que em pregunto es si realment val la pena. Són gairebé 300€ i si no haig de notar el canvi me'ls estalviaria per a més endavant.

També penso en canviar la gràfica però les més potents son tan cares... :çno: De moment estic acabant d'apurar una vella ati HD2900xt fins que les nvidia470 baixin de preu.



Tu no et tallis i digue'm la teva sincera opinió sense remordiments que la responsabilitat de gastar-me els calers (o no) serà meva i només meva.

Per cert, veient la taula del volant... treballes de fontaner, oi? :eek:
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#5
Sincerament no val la pena. Els jocs que soporta la hd2900XT son suficients per el dual core. El Arma 2 va bastant malament amb aquesta targeta.

Es millor que inverteixes els doblers en una altra máquina. Pensa que amb 150 euros et compres una gràfica molt molt superior a aquesta.

També has de pensar que la teva placa es pciexpress 1.0 quan ara ja se'n fan PCIExpress 2.1, lo que haurias de camviar sa placa base també.

Com veus es un gasto un poc inútil per lo que respecta a jocs

Es la meva opinió.

La meva máquina es un iMAC intel i7 4 nuclis reals 8 virt 3,4 ghz, 8 gb de ram ddr3, ATI mobility RADEOn 4850 512 Mgs. 1TB disco duro SATA2 monitor 27" leds HD
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#8
Al final m'he de canviar la placa a la força ja que m'ha petat. Naturalment ja me miraré alguna amb pcie2.0. Algun consell / recomanció?
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Be doncs al final he optat per la solució barata. M'he posat una placa bastant semblant a la que tenia i no he canviat processador ni memoria ni res. Estem en crisi i em savia molt greu haver de comprar ram nova quan ara tinc 6Gb.

Això si, la nova placa te pcie 2.0 així que quan pugui m'actualitzo la gràfica! çXD
 

isi

Nou usuari
20 Octubre 2010
44
0
0
Palma de Mallorca
#11
Bé, una web on es pot mirar els preus y caracteristiques dels components a preus raonables. Hi son per tot arreu.
http://www.pcbox.com

Respecte al PCIExpress 2.0 crec que es poren fer servir també per les gràfiques pciexpress 2.1. De totes maneres no se si trovarás pciexpress 2.0.

També has de saber que segons quina gràfica també has de posar una font d'alimentació nova més potent que alimenti la gráfica.

Jo crec que lo minim que et pots comprar es la ati 5770 ddr5, que son uns 160 euros

:çsalut:
 
16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#12
Llastima que no he estat ultimament. La solució no passava per canviar la placa ja que sí vols canviar la CPU mes endavant la millor opció es de la serie I5 o I7 per que treuen l'enbus de dades. Encara que la teva pb era 1.0 el pco expres, hauria funcionat una bona tarja 2.0, no al 100% de potencia pero millor que la actual. El meu consell peró es el mateix. Estalvia! Nova màquina i nova tg.