Hardware económic per principiants

nax

Nou usuari
31 Gener 2011
33
0
0
#1
hola nois ^^

fa un parell de dies que m'hi passo per aqui i he decidit enregistrarme per fer una petita consulta.

Resulta que m'encanten els simuladors d'avions pero està comprovat que amb el teclat no s'hi pot jugar gens...

per això em volia comprar un petit kit per a fer l'experiència mes real... però tot el que trobo als diferents temes o per internet resulta que val 200€ cap amunt.

Hi coneixeu algun joystck normalet que no valgi tants diners??

Ho dic perque els simuladors m'atreuen molt però tampoc es pla de gastar-se 200€ en un kit que despres no m'agradarà o ves a saber ç?|

Doncs això es tot.

moles grpacies nois :çsalut:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Primer de tot benvingut a la nostre comunitat, nomes et donarem informació si t'allistes amb nosaltres... es broma ç;) Be tens bons joysticks per pocs diners, òbviament els mes cars son els millors, però sempre es pot començar amb alguna cosa mes econòmica, molts ho varem fer aixi.
Jo et recomano no comprar Logitech, es una marca molt bona per a ratolins, teclats i demés, però sempre ha fet joysticks molt dolents.
Una bona marca, que te tant joysticks cars com barats es Saitek, el meu primer Joysticks va ser nu Cyborg 3D (fa molts anys) i era una meravella, i barat.

En aquesta web tens un ST290 de Saitek per 9 euros.
http://www.goalprice.com/catalog/index.php?cPath=38_22

Aquí tens altres perifèrics, alguns entre 50 i 100 euros que estan molt be, la marca CH (combat i fighter stick) per exemple. Tambe tens el X52 Pro de Saitek per 129€, es un joystick de gamma alta, moltíssims fans del vol virtual fan servir aquest model, si pots gastar-te 129€, et recomano aquest.
http://www.goalprice.com/catalog/index.php?cPath=38_21

Com veus et poso goalprice.com per comprar, molts han comprat allà i estan molt contents amb el tracte rebut, son de plena confiança, si compres a ells diga'ls-hi que vas de part dels Cavallers del Cel.

I no t'oblidis d'allistar-te :çsi:
 

nax

Nou usuari
31 Gener 2011
33
0
0
#3
gràcies per la benvinguda i la recomanació.
L'allistament el faré així portigue uns díes jugant al simulador.. ja que l'ultim que hi vaig jugar era el flight simulator i amb teclat.... me vaig aborrir de pegar volteretes cada vegada que premia el teclat i el vaig deixar :çboix:

el joystick ja l'he demanat a veure que tal funciona.

A plà de futur havia mirat el x52 però hem semblaba massa futurista, el x52 pro no l'havia vist i me sembla molt maco.
Si això m'atreu més segurament me l'acabaré comprant.

Ara el que hem preocupa es que a la web de Windows diu que el IL2 no es compatible amb windows 7 :çno: sabeu algo d'això o d'algú que l'hagi instal·lat sense problemes?
 

nax

Nou usuari
31 Gener 2011
33
0
0
#5
quan he vist això a la pàgina de microsoft me l'he baixat d'internet per veure si tot funcionaba perfectament avanç de comprar-lo però resulta que l'instalador no inicia i me dona error d'instal·lació.

Ara be... si dius que funciona perfectament pot ser que sigui cosa del software anticopia que porti el disc...

a saber.. bueno, ho intentarem, gràcies per l'atenció.

EDIT: acabo de trobar un post a escuadró 69 ficat per tu mateix amb un enllaç a ala13 de com instalar-ho en w7, quan arrivi a casa ho probaré a veure que surt :çvic:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Hola Nax

Benvingut! :çcerv:

Potser vols mirar aquest post de l'academia del IL2. porta un munt d'informació sobre hardware i software que et farà falta.

viewtopic.php?f=49&t=433

I si t'animessis, hi han dos cursets de inici al vol basic de combat amb inscripcions obertes.

Un que es farà els dilluns per la nit ,

viewtopic.php?f=49&t=514

I un altre que es farà els caps de setmana

viewtopic.php?f=49&t=515

per cert... recorda executar l'instalador desde l'arxiu a.exe (el setup.exe no te'l deixarà instalar) ç;)
 

nax

Nou usuari
31 Gener 2011
33
0
0
#7
gràcies Kronus per la benviguda.

El primer post hem sirà d'utilitat :)

Sobre el curset, si que ho havia vist el problema es que jo estudio per la nit així que només hi podria caps de setmana i els disabtes no hi puc sempre (per exemple, aquest cap de setmana no hi siré).

Si fos diumenges nit ja sería una altra historia... pero bueno m'hi esperaré a que feu un els diumenges :roll:
 
#9
Sobre més cossetes "barates" per experiència et recomano muntar-te un freetrack. Si tens una webcam + 1euro en components elèctrics tindràs un sistema que et permetrà girar la vista dins de la cabina girant tan sols el cap. No és tan bo com el TrackIr però tampoc és tan car! ç;) Com a mínim et servirà per a oblidar una mica el tema de girar la vista amb les tecles i si a la llarga t'enganxes a la simulació ja faràs compres més grans.