Gosdatura es presenta.

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#1
Bon vespre!

Em dic Roger, tinc 38 anys i sempre m'ha agradat els simuladors (cotxes, avions y submarins).

Així com en cotxes participo en curses online, mai de la vida he entrat online amb avions. Així que remenant una mica per a veure a on podia anar a para per a arreglar aquest tema, he acabat "aterrant" aquí... ens hi hem de posar, i si pot ser en català, doncs millor que millor!.

Fa un temps que estic provant el RoF, en la mesura que el temps m'ho permet. També tinc l'IL-2... però són avions que ja porten més sistemes i ja em resulta més complicat d'agafar-los l'aire.

Bé, espero passar bons moments aquí amb vosaltres.

Salut!!
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Benvingut!

Jo tambè tinc el ROF pero el tinc un pel aparcat per els problemes de conexió dels seus servidors.

Si troves el IL2 una nou una mica dura de pelar, ara mateix hi ha un curset de formació en marxa.
Ja han fet el primer tema (aterratges i enlairaments) i avui fan el segon... si vols, pots mirart'ho aqui

viewtopic.php?f=49&t=426