Generatio Kill miniserie

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Per si algú no la coneix es una miniserie de la HBO centrada en els primers 40 dies de la guerra d'Irak de 2003. La sèrie la podeu veure els que tingueu Yomvi gratis fins el 31 de desembre, després sembla que la treuen del catàleg. No us diré que m'agrada perquè no m'agrada el que veig, però si que la recomano perquè podeu sentir alguna cosa fora de la simulació i parar-vos a pensar que passa al món real.

[youtube]8seylbvSRDI[/youtube]
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#3
Jo la vaig mirar en el seu moment i em va agradar també. A més ensenya a en viper que en cas de dubte es pot disparar a civils ç:D
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#5
Això precissament es el que volia fer conscienciar als companys. Encara que sigui un simulador voler matar civils és com els cabrons de la sèrie que es carreguen un pobre nano per tenir el gallet fluix. No dessitjo ser en el mateix simuladors que aquells que no respecten les regles de combat ni el dret a la vida virtual [emoji12]
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
88
48
#6
A mi personalment em va agradar molt, realment reflecteix molt bé com són els Marines americans tal com els he tractat jo a la vida real (en aquest cas els de reconeixament, que tenen entrenament d'operacions especials, encara que no facin res del que els tocaria a la serie).

De fet, és una reproducció del que va passar. Fins al punt que un dels personatges que pot semblar més inversamblant, el Rudy Reyes "fruity rudy", s'interpreta a si mateix...

I la majoria de soldats reals van servir com assessors dels actors que els representaven.

https://en.wikipedia.org/wiki/Rudy_Reyes_(actor)


Aqui teniu els soldats i el periodista que van viure els fets a la vida real, comentant la serie i com ho van fer els actors que els interpretaven a ells:

[youtube]CZvWl67Icn8[/youtube]

Aqui teniu una entrevista al tinent Nathaniel Fick (el de veritat):

[youtube]-k3i94DUVRs[/youtube]

I aqui teniu el suboficial en el que gira tota la serie, fent una xerrada sobre adrenalina (a la serie és interpretat pel suec Alexander Skarsgård)

[youtube]GASlTbaOAdA[/youtube]




Viper said:
Doncs a mi si m'agrada, i la recomano, es molt entretinguda i es veuen algunes coses que apliquem nosaltres. La presenten una mica rotllo Band of Brothers, però menys èpica.
La gran diferencia és que Band of Brothers està feta amb els testimonis recollits desenes d'anys desprès d'escrits oficials. A part que la producció i guió està feta per professionals de l'entreteniment.

Generation Kill està escrita pel periodista que va viure en viu els fets, i li donen suport els soldats reals que fan d'assessors. Fins al punt, que com he dit, un dels soldats, el Rudy Reyes s'interpreta a si mateix... diguem que a nivell qualitatiu és mil cops millor i més veraç.