[General] Guerra Freda (1960-90)

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1
Hola companys,

Crec que és positiu tenir un tema per comentar tots els punts importants relatius a l'edició de les missions emmarcades en el període de la Guerra Freda: Vietnam, Corea, Grenada, etc.

Aquí podem parlar sobre quins mods són més adients, quins bàndols, quines estructures d’unitat fer servir, etc.

El primer post servirà com a recull.

Mods de referència:

- US Military 80-90 (https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... =579942493)
- Unsung (http://armanam.eu/)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#2
Re: General: Guerra Freda (1960-90)

Ahir vaig mirar un per un tots els elements del Unsung. Estic sorprès. Sembla que amb l'actualització Delta ha millorat bastant la qualitat. Especialment sembla que han treballat molt el tema armes (algunes tenen mires animades i tot). Tot i que encara queda un bon grapat de coses amb models i textures antigues.

Quan a mapes, la majoria fan servir recursos molt antics amb textures de poca qualitat que els fa immenjables. L’excepció són els del Razorback, ell fa servir ja elements d’APEX.

Potser m’apunto a fer alguna missió a Vietnam (tot i que probablement esperi a l'actualització Echo que ha d'arribar el mes vinent) :çsi:
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#3
Re: General: Guerra Freda (1960-90)

SilverArrow said:
Quan a mapes, la majoria fan servir recursos molt antics amb textures de poca qualitat que els fa immenjables. L’excepció són els del Razorback, ell fa servir ja elements d’APEX.

Potser m’apunto a fer alguna missió a Vietnam (tot i que probablement esperi a l'actualització Echo que ha d'arribar el mes vinent) :çsi:
Tota la raó, el de Razorback i el mapa extern @NAM...són els millors amb diferència. Ja trigues a fer les maletes i venir a Vietnam!!

Per cert, molt bons els 3 posts que has fet! Hi ha opció de fer un 4rt post...amb "altres tipus de mods no militars"? (és una idea, eh?)
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#4
Re: General: Guerra Freda (1960-90)

paperboy said:
Ja trigues a fer les maletes i venir a Vietnam!!
M’haig de documentar bé, que el tema Guerra de Vietnam el tenia una mica rovellat. Per ara m'he repassat els ordres de batalla, equipament, tàctiques i similars.

paperboy said:
Per cert, molt bons els 3 posts que has fet! Hi ha opció de fer un 4rt post...amb "altres tipus de mods no militars"? (és una idea, eh?)
Sí, pot ser curiós. Avui el faré. :çsi: