Flight System G940 de Logitech

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Es un bon HOTAS, amb una bona electrònica, i unes bones prestacions. El "problema" es que es Logitech, i se ve aquesta marca fa bons ratolins, teclats i demés, sempre a fet Joysticks molt dolents. No es el cas de aquest Joystick, peró es una cosa a tenir en compte. Actualment la part fluixa d'aquest HOTAS es el Software, esta bastant verd, i els de Logitech triguen sempre molt a treure noves versions. Peró vaia, es un bon HOTAS.

Les meves recomanacions son:
TM HOTAS Warthog
Saitek X65-F o Logitech G940
 
#3
Jo el tinc. El vaig comprar pq volia un HOTAS amb pedals i aquest per preu era la millor opció (adicionalment tenia el ForceFeedBack), a part l'anterior joy tb era un logitech i no hi vaig tenir cap pega.

El que no m'agrada del G940 és el tacte, sembla de joguina, però a part d'això n'estic molt content. Has de passar varies hores per a configurar-ho ja que tens un selector de modes x3 i si els vols configurar tots els botons et pots tornar lelo :çboix: L'única cosa que encara no em funciona (i he de veure com fer-ho) és que canviïn els colors dels botons de throttle amb els diferents estats de Black Shark (el que jugo). Aixó passa pq els simuladors actuals no suporten aquesta funció del G940 "de fàbrica" i has d'afegir una aplicació de tercers per a que funcionin.

El software ja esta força actualitzat i permet controlar de forma decent el HOTAS (ja no te problemes amb el ForceFeedBack).

Per desgràcia la meva opinió tampoc te gaire pes ja que, com t'he comentat, no he tingut més que joys Logitech (i sembla que tenen molt mala fama!)
 
7 Juliol 2010
120
0
16
35
Barcelona
#5
Ara que ha sortit el tema, fa algun temps que tinc el dubte flotant per el cap.

Quin HOTAS recomanarieu? el TM Cougar o el Warthog?

El Warthog sembla mes complet, pero la doble palanca de gasos pot ser un problema per altres sim con el Falcon no?
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Avui he estat apunt de comprar-ho, llastima que la dona m'ha fotut clatellada al cap quan el tenia a les mans. M'ha dit que m'he d'esperar ç?|

El cas es que l'he vist per 235 € (iva inclòs) a GreenMegastore de Barcelona (al carrer Sepulveda). No recomano mai aquesta botiga perquè en antanyo m'havien donat molts problemes però sen un periferic que al final la garantia es tramita amb fabricant trobo que és un bon preu (per ara es el millor preu que he trobat).
Res que de moment segueixo amb un SideWinder Precision 2 de Microsoft :(

ZeroQ