Fins sempre

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
Bé senyors després de molt temps en aquesta comunitat, m'he decidit a fer un pas endavant i ingressar en un esquadró virtual de primer nivell com es el ESA. Degut que es del tot incompatible pertanyer i gestionar les activitats dels dos llocs prefereixo fer el que mes m'agrada que és volar i per això em decanto per l'ESA, es un adeu però fins sempre.
Gracies per les bones estones que em passat tots plegats i fins sempre. :çseny:
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#2
Doncs no em queda més que felicitar-te per la decisió i sobretot agraïr-te tots els vols que hem compartit i els que encara ens queden per compartir, n'estic segur, doncs espero seguir mantenint el contacte.

Com se sol dir: "god speed and tail wind".

Aquesta comunitat ja no serà la mateixa sense tu ni les teves "osonades".
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Molta sort amic, ha estat i és un plaer haver volat amb tu i compartit grans moments, i sobretot molts riures ç:D

Trobaré a faltar molt les teves "osonades" com han dit per aquí, pasat de tant en tant pel TS, sempre que et sigui possible, ni que sigui per xerrar, a mi els per sempre em venen grans, i a les quedades que fem apunta't, sempre serà bo tornar-nos a veure.

Enhorabona pel teu ingrés al ESA çXD

Ens veiem, no se quant, però ens tornarem a veure, d'això n'estic convençut :çsi:

Molta sort en tot :çseny:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#7
Sap greu. Fins sempre, wawa. Allà trobaràs a faltar els helicòpters...i la nostra experiència compartida. Sort, company.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#9
Ostres, tot i que hem coincidit poc ha estat un plaer les poques vegades que hem coincidit. Espero que tot i així ens podem veure en alguna nova calçotada i/o trobada dels cavallers. Encara tinc pendent algun dia poder fer-te un mano per "Steel Beast" fet amb la impressora 3D i un Arduino Leonardo :çcerv: