Fins a la pròxima

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#1
Tal i com ja vaig comentar fa unes setmanes per privat, em prenc un temps del grup d'arma 3, i després de considerar-ho, crec que ha arribat el moment de fer-ho públic. Potser faig alguna partida puntual aquí i allà sempre que se'm permeti, però no compteu amb la meva presència de forma regular.

Seguiré donant un cop de mà amb dubtes d'edició i scripts tal i com he anat fent fins ara.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
És una gran pèrdua la teva Magnetar, ets uns dels actius principals del grup, dels que més han aportat i més ens has ajudat, i la teva feina i experiència com a editor és impagable. A més amb tu es podia parlar de tot tranquil·lament i ets molt bon company. Espero que amb el temps el "gusanito" et torni a picar i tornis amb nosaltres. Segur que haurem redreçat el grup i et sentiràs més còmode, de fet aquests dies les partides han anat molt bé, més com demanàvem.
T'agraeixo molt que no ens deixis completament tirats amb el tema dels scripts i edicions i tal, ja que gran part del que tenim és fet per tu.

Bé, descansa, i et prenc la paraula, fes alguna partida de tant en tant ç;)
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#3
Ostres!! Espero que tornis ben aviat Magnetar...jo i les meves granades et trobarem a faltar! :çvic: Gràcies per totes les partides que hem jugat i per les hores que ens has dedicat editant. Un plaer senyor. Salut, gràcies i espero que fins ben aviat!