Falcon 4.0

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#1
Hola a tots,

M'agradaria aprendre a pilotar el Falcon (des de 0) i poder passar una bona estona amb tots vosaltres.
Visc a Badalona i tinc 39 anys.

No sé si hi ha molta activitat perquè el foro es veu bastant apagat.

Tinc el Falcon 4.0 i el BMS fins U7, també el TeamSpeak 3

Una salutació i grácies.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, t'agraïm que hagis decidit entrar a formar part d'aquesta comunitat, i t'animem a que ens preguntis qualsevol dubte que tinguis. També és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb d'altres grups.

Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix el tema Com allistar-se si encara no ho has fet, per conèixer els primers passos que has de donar, i saber la normativa de la comunitat.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, cercar partides, proposar missions, i xerrar amb la resta de companys al TS.

P.D: Doncs ara mateix el grup Falcon esta completament aturat, val a dir que Falcon es un simulador genial però molt antic, i s'ha anat substituint poc a poc amb el DCS World, que inclou aparells com l'A10-C que es un caça-bombarder amb una avionica molt similar a la del F-16, i que tenen en projecte incloure segurament l'F-18 en un futur proper.
Tot i aixi pregunta per el grup.
 

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#4
Viper, em recomanes aprendre el DSC? No se amb cap, així que em dona igual aprendre amb un que amb un altre, aixó si, voldria que fos bastant real. Si es així, que tinc que aconseguir?

Una salutació als dos !!
 

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#5
Benvingut Blader :çsalut:

Malauradament, jo no et puc ajudar amb el Falcon o el DCS... em dedico només als avions amb motor de pistó (IL-2, CoD i RoF). Si mai vols provar avions de quan es volava "a pel", ja saps :çsi:

Salut!
 
#7
Blader said:
Viper, em recomanes aprendre el DSC? No se amb cap, així que em dona igual aprendre amb un que amb un altre, aixó si, voldria que fos bastant real. Si es així, que tinc que aconseguir?

Una salutació als dos !!
Si vols simulació de la bona, tant Falcon com DCS et poden donar el que vols.

DCS està més actualitzat, sobretot a nivell de gràfics, però Falcon no desmereix en absolut. En la meva opinió si vols volar un caça l'opció més realista és Falcon. Si vols un helicopter o un A10c, sense cap mena de dubte entra al DCS que t'hi estarem esperant.

També dir-te que DCS destaca per integrar varis simuladors, i fins i tot varis nivells de simulació, en un "tot un" i pots volar amb companys de tot tipus en una mateixa missió cadascún fent diferents tasques per aconseguir un mateix objectiu.

Per cert, les dades del TeamSpeack les tens aquí.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#8
Blader said:
Viper, em recomanes aprendre el DSC? No se amb cap, així que em dona igual aprendre amb un que amb un altre, aixó si, voldria que fos bastant real. Si es així, que tinc que aconseguir?

Una salutació als dos !!
Jo soc un apassionat de Falcon, l'F-16 es el caça dels meus somnis mes humits :çrubl:, tot i aixi, Falcon es un simulador massa antic ja, una mica complicat d'instal·lar i configurar actualment, i que en aquesta comunitat per desgracia no ha tingut moviment. DCS World en canvi es un simulador actual, de nova fornada, amb un realisme altíssim, amb un bon plan de futur, i que va incloent aeronaus noves cada any mes o menys. Efectivament la meva recomanació es que aprenguis DCS, ja que quan treguin el modul de l'F-18 per DCS, Falcon quedarà "tocat de mort".

Aquí tens un vídeo d'una missió nostre.

[youtube]s43Sw46aX10[/youtube]
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#10
Benvingut Blader, aquesta colla xerren molt però cap d'ells vola mai el Falcon(es un sim per homes amb pel al pit) jajaja.
Si vols volar Falcon pots comptar amb mi quant vulguis, i amb DCS també.
Ja fou hora de que algú es dignes a volar el millor sim aeri de l'historia dels sims d'aviació de combat. :çsi: :çsi: :çsi:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#11
Benvingut Blader !!!

Entra i xafardeja a tots els grups, pregunta tant com vulguis i el que necessitis, aquí estem per ajudar-te.

Sobre els sims, a gustos els colors, depen del que vulguis volar i el que més t'agradi, tots són bons.

Per regla general si vols simuladors moderns a reacció, tant caces com bombaders i/o helicopters, no cafeteres ni molinets (1ª i 2ª guerra mundial) passat pel grup del DCS o Falcon, sóm els mateixos.

Si vols avions a pistó, de la 1ª i 2ª guerra mundial, passat pel IL2.

Però sobretot, has de probar-ho, tan el Falcon 4 com la versió bàsica del DCS que es pot volar un Su25T (bombarder rus, dels guapos), són gratuïtes, per tant, prova i després a volar-ho tot ç:D .

Un altre cop, Benvingut a bord.

Buran
 

Blader

Nou usuari
2 Desembre 2013
21
0
0
#12
Eiii, moltes gracies a tots !!!, çXD çXD çXD çXD

No m'esperava aquesta acollida, m'estic baixant el DSC, com puc aconseguir els altres aparells disponibles?

Viper, QUIN VIDEO MES GUAPOOO !!!!

Si puc, aquesta tarda em connecto al TS.

Una salutació a tots !!! :çsi: :çsi:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#13