Error Arma 3

22 Setembre 2015
20
0
0
49
Badalona
#1
Hola,

El passat divendres vaig tenir problemes amb l'Arma 3. L'error era el següent:

Al meu PC :

"Arma has stopped working"

I l'error que surtia als altres jugadors:

"Steam Ticket check failed (null)"

He estat mirant i sembla que es un problema de l'Steam.

Si algí se li acut alguna cosa a fer li agrairé.

He estat fetn proves aquest cap de setmana i si creo jo la partida no em passa. Aixo si amb el server vuit.

Gracies!
 
22 Setembre 2015
20
0
0
49
Badalona
#2
Es veu que lo del steam sur sempre:

This error is displayed when you crash, the server can not longer check the Steam auth for your account (as you are in the process of timing out).

Pretty certain you crash, then the error is displayed. That error doesn't have to do with the reason you crashed.

Are you right-clicking on inventory items in multiplayer, per chance? We were playing on sunday and that was the cause of one of the player's CTDs

O sigui, he de descobrir perque em peta. ç?|
 
22 Setembre 2015
20
0
0
49
Badalona
#3
I aquest es l'error del eventviewer:


Faulting application name: arma3.exe, version: 1.50.131.969, time stamp: 0x55dc7939
Faulting module name: unknown, version: 0.0.0.0, time stamp: 0x00000000
Exception code: 0xc0000005
Fault offset: 0x740200b1
Faulting process id: 0x1c80
Faulting application start time: 0x01d0f7e93eddce71
Faulting application path: D:\Steam\SteamApps\common\Arma 3\arma3.exe
Faulting module path: unknown
Report Id: ff366fd1-63dd-11e5-82ea-0009dd102b2f
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#5
Hmmmm, et passa smb altres jocs o quan utilitzes molta RAM o VRAM? Jo miraria què passa en aquests casos encara que només sigui per descartar un problema de hardware. A mi em passava quan se'm va esgavellar, per exemple, la font d'alimentació i ho vaig descobrir amb un memtest posant el pc al màxim durant una estona.

De moment no et puc ajudar en res més, potser un dels companys amb més conneixements d'informàtica (windows ç:D) et pot donar un cop de mà.

A veure si ho pots solucionar aviat i pots disfrutar de les partides.
 
22 Setembre 2015
20
0
0
49
Badalona
#8
Magnetar said:
Hmmmm, et passa smb altres jocs o quan utilitzes molta RAM o VRAM? Jo miraria què passa en aquests casos encara que només sigui per descartar un problema de hardware. A mi em passava quan se'm va esgavellar, per exemple, la font d'alimentació i ho vaig descobrir amb un memtest posant el pc al màxim durant una estona.

De moment no et puc ajudar en res més, potser un dels companys amb més conneixements d'informàtica (windows ç:D) et pot donar un cop de mà.

A veure si ho pots solucionar aviat i pots disfrutar de les partides.
Es amb l'unic joc que em passa.

De totes maneres provare de fotreli un test de stress a veure si peta.

Moltes gracies.