(Enquesta) Missions entre setmana

Quin tipus de missió t'agradaria jugar entre setmana?

  • Insurgency

    Votes: 4 57.1%
  • M.S.O.

    Votes: 3 42.9%
  • Hearts and Minds

    Votes: 0 0.0%
  • Altres Opcions (Comentar a la resposta)

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    7
  • Poll closed .

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#1
Bones senyors!

Com s'ha comentat, volem proposar de fer partides entre setmana (Dimarts o Dimecres) i que aquestes partides tinguin una certa continuïtat, és a dir, que és vegi un progrés en les actuacions que duem a terme en cada missió.

De moment disposem d'unes missions limitades a certs mapes, però és possible que més endavant poguem triar on fer-la, es per això, que a part de votar quin tipus de missió voleu, estaria bé que als comentaris ampliéssiu la resposta amb:

Exemple:
- Dia de la setmana: Dimarts a partir de les 21h
- Període històric: Període actual (RHS)
- Mapa: Sahrani

Les dades serviran per orientar als editors en les pròximes missions continuades que fem.
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#2
Dimarts, molta mandanga! El mapa personalment m'és igual, potser estaria be que sigui variat tot i que penso que aixó hauria de ser a gust de l'editor, que ja que s'ho curra, tingui la llibertat per triar.

Sobre el periòde, també ho deixo a gust de l'editor.

La cosa és: seriem un mínim suficient per fer partides entre setmana?
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#3
A mi personalment mes igual el dia, pero si es entre setmana només podria venir a partir de les 22h i que no s'allargués més de 3 hores.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#4
Jo crec que em va millor dimecres, però la meva "ocupació" per les nits sol ser variada. Una cosa clara (indiferentment del dia) la partida si comença a les 22, només m'hi podria quedar fins les 23:50, ja que m'agrada dormir 8h. Podriem pensar un mètode per escurçar el temps de començada de missió?

El periode més indiferent, a gust de l'editor, però com no, sempre aposto per periodes no convencionals ;) (menys guerra mecanitzada al desert, aquesta m'encanta)
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#6
A mi el dia de la setmana m'és igual, m'adapto. Període prefereixo modern, tot i que Vietnam i las 2ª GM, podria ser interessant. Mapa...el que sigui, però gran, molt gran!