Em presento companys

26 Novembre 2011
48
0
6
58
L'Hospitalet de LLobregat
#1
Bon dia a thotom!

Acabo de saber-ne l'existència d'aquest portal gràcies al company Portbou, (els dos som membres de la Flotilla 24) i tot d'una m'acabo d'enregistrar. Servidor és un talòs informàtic, i mai he montat en un artefacte volador, encara que des de fora m'agraden els avions. He de reconèixer que aquestes endergues volants són molt efectives malgrat que les mou el diable, no obstant no atino amb els simuladors aeris i són massa complicats per a mi, el meu element natural és l'aigua (i la terra també :mrgreen: ).

En dos anys que porto a Internet no havia jo trobat pràcticament cap racó en català, de manera que serà tot un plaer puguer enraonar-lo amb vosaltres.

També sóc un gran aficionat a la història i als jocs de taula, de manera que aprofito l'avinentesa per demanar-vos consell sobre més portals a Internet que tractin aquests temes i siguin en català.

Salut companys ! :çcerv:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#3
Benvingut Silverman

Caram! un altre "flotillero"!! jejeje ç;) Acabarem formant la divisió catalana de sumergibles! :çseny:

Mai es tard per aprendre a volar. Com hi ha mes d'un que vol provar-ho aixó de volar i no tenen cap experiencia previa, m'estic plantejant fer un mini curset molt bàsic d'iniciació al vol. Estigues atent al forum de la Academia del Esquadró IL-2 si vols participar-hi :çsi:

viewforum.php?f=49
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#12
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#13
madelf said:
Tofolo said:
Aviam si muntem una quedada amb el Wings of War!! :prot: :prot:
Home, doncs estaria molt bé! Tan sols he pogut "torturar" a la colla dels jocs de taula un sol dia amb aquest joc i realment em va semblar molt prometedor!!! Amb les regles a tope pràcticament és un simulador de taula :çsi: Quina versió tens Tofolo? Jo la de Dawn of WWII...
Jo tinc el de la WWI i alguna expansió. Si juguem amb miniatures màxim 6 jugadors (4 caces i 2 bombers) :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Tofolo said:
madelf said:
Tofolo said:
Aviam si muntem una quedada amb el Wings of War!! :prot: :prot:
Home, doncs estaria molt bé! Tan sols he pogut "torturar" a la colla dels jocs de taula un sol dia amb aquest joc i realment em va semblar molt prometedor!!! Amb les regles a tope pràcticament és un simulador de taula :çsi: Quina versió tens Tofolo? Jo la de Dawn of WWII...
Jo tinc el de la WWI i alguna expansió. Si juguem amb miniatures màxim 6 jugadors (4 caces i 2 bombers) :çsi:
Per la següent fira de modelisme podríeu portar el Wings of War ç;)